بهترین مدل پرینتر نیسکا چیست؟

بهترین , مدل , پرینتر , نیسکا , چیست؟ با 0 نظر

 از زمان معرفی چاپگرهای کارت پی وی سی NiSCA به بازار در سال 1994، چاپگرهای NiSCA کارت های pvc تمام رنگی با کیفیت بالا را برای شرکت ها و سازمان ها تولید می کنند. شرکت NiSCA TEAM خط تولید گسترده ای از چاپگرهای کارت  PVCتا سیستم های اسکن اسناد و سیستم های جابجایی کاغذ برای صنعت فتوکپی ارائه می دهد. دراین مطلب به بررسی بهترین مدل نیسکا در حال حاظر میپردازیم. تکنولوژی برتر NiSCA در تمام بازار آشکار است. برخی از دست آورد های Tem Nisca در پرینترهای چاپ کارت:

 

  • ارائه اولین چاپگر دو طرفه در سال 1994
  • اولین ریبونی که به راحتی قابل تعویض میباشد در سال 1994 ارائه شد
  • اولین هد چاپ خودکار درسال 1996
  • تحویل اولین واحد لمینیت ماژولار در سال 1996
  • ارائه کوچکترین سیستم چاپ دوگانه و لمینیت در سال 2000

انواع مدل های پرینتر نیسکا

1.     PR-C101

2.     PR-C151

3.     PR-C201

4.     Kanematsu 201+

 

محصولات PR-C101 و PR-C201 دیگر تولید نمی شوند.  بنابراین دیگر مورد استفاده نیستند, چون مواد مصرفی ان ها تولید نمیشود. در حال حاظر مدل های PR-C151 و نیسکا 201 پلاس در حال تولید هستند. در این مطلب به بررسی این دو مدل میپردازیم.

پرینتر چاپ کارت نیسکا 201 پلاس

چاپگر Kanematsu 201+ از Nisca Printers کارت های یک یا دو طرفه با وضوح بالا را برای کسب و کار، آژانس یا سازمان شما تولید می کند. بر خلاف سیستم چاپ مستقیم، چاپگرهای Retransfer تصویر کارت را روی فیلم چاپ می‌کنند، سپس فیلم را برای تولید سریع‌تر و محصول بادوام‌تر روی کارت اعمال می‌کنند. این چاپگر کارت بدون حاشیه سفید، تولید می کند.

سرعت چاپ کارت پرینتر Kanematsu 201+ 144 کارت یک طرفه یا 65 کارت دو طرفه در ساعت است. با استفاده از فناوری هد چاپ با وضوح 600 dpi، چاپگر انتقال مجدد کارت نیسکا 201+ انتخاب واضحی است که کیفیت، دوام، قابلیت اطمینان و امنیت را ارائه می دهد. این پرینتر چه در برنامه های کاربردی با امنیت بالا مانند محیط های دولتی و چه در برنامه هایی مانند کارا دانشگاه یا برنامه های کارت عضویت استفاده میشود و نتایج قابل اعتماد، سازگار و مقرون به صرفه ای ارائه می دهد.

چاپگر کارت نیسکا +201 چندین ویژگی را ارائه می دهد که حداکثر انعطاف پذیری را در یک محیط حرفه ای، مزایای نوآورانه و سهولت استفاده را ارائه می دهد. سیستم های تعویض مواد مصرفی کاربر پسند، با کارتریج های قابل تعویض، جا به جا کردن مواد مصرفی را  آسان می کند. نمایشگر LCD، راه اندازی و کارکردن چاپگر را آسان می کند و هشدارها ،اعلان های تمیز کردن پرینتر، تشخیص خودکار ریبون و سایر عملکرد دستگاه را نمایش میدهد.

اگربا NiSCA PR-C201 آشنایی داشته باشید ، جایگزین جدید به روز شده Kanematsu 201+ نسل جدید این پرینتر میباشد که در ادامه به مقایسه این دو خواهیم پرداخت.

 

شباهت ها عبارتند از:

  • سرعت چاپ یکسان
  • اندازه مشابه
  • کیفیت چاپ 600 DPI
  • چاپ روی لبه
  • مخزن ورودی و خروجی کارت با نحوه بارگذاری مشابه،
  • رمزگذاری کارت هوشمند تماسی و بدون تماس

 

از نظر ظاهر ، 201+ جدید ، دارای بدنه فلزی و سنگین تر است که دوام بیشتری هم دارد. با فناوری نیسکا 201  Retransfer ، این چاپگر قابلیت کدگذاری کارتها  و لمینیت جهت بالابردن دوام تصویر چاپ شده را دارد.از دیگر قابلیت های نیسکا 201 پلاس میتوان به توانایی چاپ روی سطوح مختلف کارت مانند پلی کربنات، کامپوزیت، پت و.... اشاره کرد. ظرفیت کارت ورودی و خشاب خروجی دستگاه هر دو 250 کارت میباشند.

انتخاب چاپگر کارت مناسب، مهم است. به همان اندازه، استفاده از لوازم اصلی نیسکا  مهم است. مواد مصرفی اورجینال نیسکا باعث قابلیت اطمینان به چاپگر از جهت اسیب نرسیدن به آن، حفظ کیفیت بالای چاپ و ایجاد رنگ های زنده روی کارت میشود که بسیار مهم هستند. ریبون اورجینال نیسکا  باعث بالا بردن طول عمر چاپگر و هد چاپ شما میشود و زمان خرابی را به حداقل می رساند .

ریبون و مواد مصرفی

مواد مصرفی Kanematsu چاپ با کیفیت بالا و سهولت استفاده را ارائه می دهد. هر چاپگر به طور خودکار نوع ریبون را تشخیص می دهد و دقیقاً می داند که چگونه از آن به بهترین شکل استفاده کند.

ریبون‌های اورجینال Kanematsu بررسی وضعیت ریبون باقی‌مانده را فراهم می‌کنند و به‌طور خودکار وقتی ریبون رو به اتمام است، هشدار می‌دهند. فقط مواد مصرفی اصلی نیسکا Kanematsu حداکثر کارایی و حداکثر عمر هد چاپ را تضمین می کند.

انواع ریبون های پرینتر نیسکا 201+

 

ریبون YMCK)، 500 پرینت / رول

ریبون جوهر YMCKH (UV)، 400 پرینت/ رول

فیلم انتقال مجدد فقط 500 پرینت / رول

 

201+ Laminator

چاپگر آماده پاسخگویی به نیازهای فردی شما است و می تواند مطابق با نیاز مشتری تجهیز شود. لمینیت کارتها و رمزگذاری کارت هوشمند بدون تماس برای نیازهای بیشتر در مورد عملکرد کارت امکان پذیر است. با اتصال چاپگر به ماژول های لمینیت نیسکا،  عمر و امنیت کارت های خود را افزایش دهید.

 

امکانات

طراحی صنعتی و تجاری

چاپ با کیفیت بالا (وضوح 600 dpi)

خروجی سریع، بهره وری بالا

چاپ کامل کارت روی لبه

ظرفیت باکس کارت بزرگ (250 کارت)

پشتیبانی از انواع رمزگذار کارت هوشمند

ویژگی های امنیتی مخفی - میکروپرینت و UV

گزینه‌ها رمزگذاری بدون تماس گزینه R/W ، Mifare، iClass و غیره

 

 

شخصی سازی کارت با استفاده از تکنولوژی  eID(The Card Encoding Engine) ™

نیسکا  از نوآورانه‌ترین راه‌حل برای شخصی‌سازی کارت هوشمند و رمزگذاری تراشه‌های الکترونیکی امروزی بهره می‌برد:

Card Encoding Engine (موتور رمزگذاری کارت) راه‌ حل نرم‌افزاری داخل چاپگر میباشدکه امکان رمزگذاری تراشه فوری برای کارت‌های هوشمند تماسی و بدون تماس را بدون نیاز به برنامه‌نویسی می‌دهد.

 

 

تکنیک Retransfer برای چاپ های تیراژ بالا مناسب است و برای چاپ انواع کارت های ذیل مورد استفاده قرار میگیرد:

 

کارت شناسایی مسافرتی

کارت های مجوز ورود

کارت های اقامت

کارتهای شناسایی

گواهینامه های رانندگی

کارت های شناسایی دانشجویی

کارت های موسسه مالی

 

تطبیق پذیری

 

طراحی ماژولار نیسکا  به مشتریان اجازه می دهد تا  درصورت نیاز قابلیتهای پرینتر خود را ارتقا دهند.

 

کیفیت تصویر

 

چاپ با وضوح بالا با استفاده از چاپ 600dpi کیفیت چاپ برتر را برای همه برنامه های کارت شما فراهم می کند.

 

قابلیت اطمینان

 

نیسکا  در سطح جهانی به دلیل مهندسی ژاپنی خود از نظر کیفیت و قابلیت اطمینان بالایی دارد.

 

نوآوری

 

نوآوری از دهه 90 با چاپگرهای جدید انتقال مجدد، ارائه راه حل های ایمن، مطمئن و قابل اعتماد چاپگر کارت شناسایی برای سازمان های جهانی از سال 1989.

 

دوام

چاپگرهای بسیار بادوام با ضمانت‌های پیشرو در صنعت برای همه محصولات و طول عمر روی هد چاپ.

 

 

پرینتر چاپ کارت نیسکا PRC-151

 

چاپگر کارت شناسایی Nisca PR-C151 دو رو دارای فناوری چاپ مستقیم به کارت برای تولید کارت های پلاستیکی چاپ شده لبه به لبه یک یا دو رو با چاپ دقیق 24 بیتی است. PR-C151 علاوه بر خروجی بالا، کیفیت، مقرون به صرفه بودن و قابلیت اطمینانی که مشتریان از چاپگرهای کارت Nisca انتظار دارند، انعطاف پذیری را با اتصال استاندارد USB و اترنت برای دسترسی به دسکتاپ مرکزی و شبکه محلی (LAN) ارائه می دهد. برای عملکرد و امنیت، گزینه های رمزگذاری و لمینیت در دسترس هستند.

 

مشخصات محصول

طراحی مناسب دسکتاپ، سبک وزن

چاپگر کارتی دو طرفه Nisca PR-C151 دارای یک قاب با وزن کمتر از 27 پوند است. و ردپایی که تقریباً 10 1/2 اینچ عرض در 13 اینچ عمق دارد. PR-C151 با ساختار سبک وزن، مسیر عمودی و طراحی جمع و جور خود، به راحتی در ایستگاه های کاری، میزهای پذیرش و حتی کانترهای POS با فضای خالی قرار می گیرد.

 

کارکرد آسان، نگهداری آسان

چاپگر Nisca PR-C151 یک رابط بصری و دوستانه برای مبتدیان ارائه می دهد که دارای صفحه نمایش LCD دو خطی با قابلیت دنبال کردن آسان است که با نور پس زمینه، به روز رسانی وضعیت، و اعلان های تشخیصی همراه است. همچنین با ویژگی‌های تمیزکننده خودکار، نوار نواری، و ماژول هد چاپگر با تغییر سریع و تنظیم خودکار، تعمیر و نگهداری آسان می‌شود. به علاوه، PR-C151 انتخاب چاپگر کارت سازگار با محیط زیست شما است. چاپگرهای Nisca دارای گواهینامه ISO 14001 Environmental Management System (EMS) هستند.

 

چاپ لبه به لبه با رنگ 24 بیتی

با استفاده از فناوری مستقیم به کارت، چاپگر کارتی دو طرفه PR-C151 قادر به چاپ گرافیک لبه به لبه است و عملاً هیچ حاشیه قابل مشاهده ای در اطراف محیط کارت شما باقی نمی گذارد. این چاپگر با وضوح 300 نقطه در اینچ کار می کند و چاپ تصویر 24 بیتی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تراکم نوری هر رنگ چاپ شده را به صورت جداگانه تنظیم کنید. این سطح از چاپ دقیق، تکرارپذیری بهتری از رنگ پوست را به همراه دارد، بنابراین می‌توانید شناسه‌های عکس واقعی را چاپ کنید.

 

سرعت چاپ بالا و حافظه تصویر 32 مگابایت

چاپگر کارت شناسایی Nisca PR-C151 که قادر به چاپ بیش از 600 کارت یک طرفه (یا 144 کارت دو طرفه) در ساعت است، یک انتخاب طبیعی برای برنامه های صدور درجه متوسط و حرفه ای است. یک چاپگر با کارایی بالا از نظر حافظه و همچنین سرعت، PR-C151 حافظه تصویر را در مقایسه با مدل های قبلی Nisca از 16 مگابایت به 32 مگابایت افزایش داده است.

 

استاندارد با اتصال USB و اترنت

PR-C151 شامل پورت های USB و اترنت است که به شما این امکان را می دهد که چاپگر کارت خود را از یک رایانه رومیزی یا از چندین رایانه در یک شبکه محلی (LAN) کار کنید.

 حفاظت از رمز عبور داخلی و امنیت مقیاس پذیر

چاپگر کارت شناسایی دو طرفه PR-C151 دارای حفاظت رمز عبور داخلی است تا اطمینان حاصل شود که فقط کاربران مجاز به اعتبارنامه های چاپ دسترسی دارند. PR-C151 همچنین امنیت بصری پیشرفته ای را برای کارت های چاپ شده شما با قابلیت چاپ واضح، خوانا و تکثیر متن خرد ارائه می دهد. می‌توانید با افزودن قابلیت‌های لمینیت و/یا کدگذاری اختیاری به چاپگر کارت PR-C151، امنیت کارت‌های خود را بیشتر افزایش دهید.

 

لمینیت امنیتی اختیاری

با افزودن این ویژگی به چاپگر خود، می توانید جوهر متغیر نوری، هولوگرام های جاسازی شده، تصاویر مخفی و موارد دیگر را به کارت شناسایی خود اضافه کنید. PR-C151 را می توان به حداکثر دو (2) واحد لمینت Nisca PR-L151 برای مدیریت لمینت های مختلف یا فعال کردن قابلیت های لمینیت دو طرفه سریعتر متصل کرد.

 

نوار ماگ اختیاری و رمزگذاری کارت هوشمند

PR-C151 که برای چاپ در انواع کارت قابل تنظیم است، ارتقاهای اختیاری را برای رمزگذاری نوار مغناطیسی و رمزگذاری بدون تماس برای کارت های هوشمند MIFARE، Legic، HID Prox و iCLASS ارائه می دهد.

 

 

دیگر مشخصات pr-c151:

 

  • ساخته شده در ارتباطات اترنت
  • رنگ بدنه جدید
  • رنگ خشاب ورودی/خروجی جدید
  • افزایش حجم حافظه تصویر از 16 مگابایت به 32 مگابایت
  • تکرارپذیری بهبود یافته رنگ و رنگ پوست
  •  چاپ UV تصاویر ثابت یا متغیر.
  • چاپ میکرو متن.
  • پوشش امنیتی کامل 1 میلی متری با گزینه های مختلف هولوگرافی و جوهر.
  • کدگذاری Magstripe در مسیر 1، 2 و 3 در اجبار زیاد یا کم.
  • رزین متغیر محافظت شده با رمز عبور یا چاپ UV - امکان چاپ خودکار شماره سریال چاپگر، شماره مدل چاپگر، تاریخ چاپ و داده های جمعیتی متغیر.
  • ویژگی های کارت هوشمند شامل تراشه آی سی تماس و RFID از فناوری های HID، MIFARE و Legic است.

 

برنامه های کاربردی ایده آل:

  • شناسه های شرکتی
  • کارت شناسایی مدرسه
  • کارت شناسایی دولتی
  • گواهینامه های رانندگی
  • شناسنامه های ملی
  • کارت های وفاداری

 مقاسیه پرینتر نیسکا 151 با ننیسکا 201 پلاس

مشخصات محصول

PR-C151

PR-c201

وضوح تصویر (DPI)

300

600

چاپ متوالی 24 bit

دارد

دارد

چاپ دوطرفه

دارد

دارد

ماژول کد گزاری

Magnetic &Contactless

Magnetic, Contactless

&

ICContactEncoding

 

حافظه تصویری و عملکرد جدا

دارد

دارد

حافظه تصویری توسعه یافته

(مگابایت)

دارد 32

دارد 64

سرعت چاپ  YMCKO

(کارت بر ساعت)

128

145

سرعت چاپ  رزین

(کارت بر ساعت)

379

-

سرعت چاپ  یک طرفه

(لمینیت/کارت بر ساعت)

144

160

سرعت چاپ  دو طرفه

(لمینیت/کارت بر ساعت)

60

100

قابلیت چاپ فرابنفش

دارد

دارد

قابلیت چاپ میکرو

دارد

دارد

رابط داخلی اترنت

دارد

دارد

سایز کارت

CR80

CR79 و CR80

خشاب ورودی/خروجی کارت

100/100

250/250

Windows2000/XP/VISTA/7/8

32  یا  bit 64

MacOSX10.5 و بالاتر

دارد

دارد

امنیت روی لمینت

دارد L151

داردL201

 

آنچه که متوجه خواهید شد این است که کل خط چاپگرهای NiSCA اکنون دارای طرح رنگی یکسان هستند تا بیشتر شبیه یک خانواده واحد از محصولات به نظر برسند.

مزیت PR-C201+ نسبت به PR-C151  در نحوه ی چاپ آنها می باشد ، PR-C501 یک چاپگر  با سیستم چاپ مستقیم است در صورتی که PR-C201+  با تکنولوژی چاپ غیر مستقیم تصویر کارت را روی فیلم چاپ می‌کنند، سپس فیلم را برای تولید سریع‌تر و محصول بادوام‌تر روی کارت اعمال می‌کنند. این چاپگر کارت را بدون حاشیه سفید، تولید می کند. مهم ترین مزیت نیسکا 201 پلاس کیفیت چاپ بسیار بالا این پرینتر است.

همانطور که در جدول بالا مشخص است نیسکا 201 و 151 در برخی از خصوصیات مشترک اند. در خصوصیاتی که مشترک نیستند, نیسکا 201 پلاس بهتر عمل میکند. خرید پرینتر کاملا به نیاز های شما بستگی دارد شاید نیسکا 151 هم پاسخگو نیازی که دارید باشد. بهترین پرینتر نیسکا با توجه به خصوصیات فنی ان ها نیسکا 201 پلاس است.