بررسی و مقایسه پرینتر فارگو و هایتی

بررسی , مقایسه , پرینتر , فارگو , هایتی با 0 نظر

بررسی و مقایسه پرینتر فارگو و هایتی

در این مطلب دو پرینتر چاپ کارت پی وی سی از برند فارگو و هایتی را با ارائه ویژگی های هر کدام بررسی و با یکدیگر مقایسه می کنیم.

 

پس با ما همراه باشید تا با ویژگی های پرینتر فارگو hdp5000  و  پرینتر هایتی cs200 بیشتر آشنا شوید.

 

پرینتر فارگو hdp5000

 

کیفیت چاپ عالی، قابلیت اطمینان، دوام بسیار زیاد و امنیت بالا

اگر می خواهید کارت شناسایی شما تمام این ویژگی ها را داشته باشد، چاپگر و رمزگذار فارگو hdp5000   تمام این نیازهای شما را برآورده می کند و بسیار مقرون به صرفه است.

با پرینتر فارگو ۵۰۰۰  امکان چاپ انواع کارت پی وی سی از جمله کارتهای هوشمند ، کارتهای اعتباری و بانکی را با وضوح بالا و کیفیت عالی وجود دارد.

قیمت مناسب و مقرون به صرفه این دستگاه باعث می شود که امکان چاپ کارت با کیفیت بالا برای همه مشاغل وجود داشته باشد و با وجود حفظ کیفیت، قابلیت اطمینان و دوام بالا، هزینه کلی کاهش میابد.

همه ویژگی های این پرینتر قابل ارتقا هستند. از جمله ویژگیهایی که با نصب ماژول قابلیت ارتقا دارند میتوان به مخزن  ورودی کارت دوگانه ،  قابلیت ارتقا به چاپ دو رو ، لمینیت تک و یا دو طرفه و فناوری های رمزگذاری کارت و … اشاره کرد.

به دلیل طراحی ساده، کمترین میزان آموزش نیاز است. کارتها ، ریبون ها و لمینت ها در کارتریج قرار میگیرند و به سرعت و به سادگی لود میشوند و توسط پرینتر مورد استفاده قرار میگیرند.

 

 

ویژگی های مهم پرینتر فارگو hdp5000

 

یک چاپگر پیشرفته برای رمزگذاری کارتهای پی وی سی است . این پرینتر برای چاپ کارتهای هوشمندی که نیاز است درونشان تراشه الکترونیکی تعبیه شود بسیار مناسب است.

کارتهای pvc چاپ شده توسط پرینتر فارگو ۵۰۰۰ کاملا امن ، با وضوح بالا و با بهترین کیفیت تصویر هستند.

پرینتر و رمزگذار فارگو hdp5000 را به راحتی میتوان با استفاده از ماژول های اضافی ارتقا داد.

مخزن ورودی کارت دوگانه این پرینتر ، مدیریت چاپ کارت ها را ساده تر می کند و زمان استفاده از پرینتر را به حداقل می رساند و سرعت کار را افزایش میدهد.

 لمینت یک طرفه یا دوطرفه کارتها را به صورت همزمان انجام میدهد که این امر باعث دوام بیشتر کارت ها می شود و این کار را با سرعت زیادی نیز انجام می دهد.

 امکان چاپ کارت به صورت دو طرفه وجود دارد که به شما اجازه می دهد که منطقه چاپ به راحتی در دسترس شما باشد و بدون بارگیری مجدد، تعداد کارت های چاپ شده را دو برابر کنید.

فیلم مورد استفاده در این پرینتر ماندگاری بالایی دارد که باعث دوام بسیار زیاد کارتهای pvc میشود.

 صفحه نمایش  SmartScreen ™ LCD این چاپگر پیام هایی در مورد وضعیت چاپ نمایش میدهد و پیشنهادات مفیدی را ارائه می دهد.

 

پرینتر هایتی cs200

 

 یک چاپگر کارت است که برای چاپ کارت های pvc حرفه ای و کاربرپسند طراحی شده است.

این پرینتر یک چاپگر کارت دو طرفه است که امکان چاپ یک طرفه را نیز دارد.

به دلیل اندازه جمع و جور و سایز نسبتا کمی که دارد می تواند تقریبا در هر زمان و هر مکانی مورد استفاده قرار گیرد و شما میتوانید تنها با کلیک بر روی چند دکمه ، کارت های با کیفیت بالا توسط این پرینتر چاپ کنید.

میتوان برای چاپ کارت ویزیت،کارت شناسایی و پرسنلی کارمندان ،کارت عضویت ،کارت باشگاه مشتریان vip  و…  استفاده کرد.

 

 

کیفیت تصویر و  رنگ در چاپگر هایتی cs200

کیفیت چاپ در پرینتر هایتی cs200  همانند تمام پرینترهای هایتی فوق العاده است! با امکان چاپ ۱۶٫۷۷ میلیون رنگ واقعی ،  جای تعجب نیست که برخی از عکاسان حرفه ای به جای ویرایش عکس های معمولی از پرینترهای عکس هایتی استفاده می کنند!

 

هایتی با اضافه کردن یک پردازنده تصویری جدید ،  در فراهم کردن امکان نمایش رنگهای ۱۰ بیتی سیر و عمیق و سطوح بی نظیر RGB ، در صنعت چاپ پیشتاز است . تکنولوژی رنگی پرینتر هایتی منحصر به فرد است و به دلیل داشتن موتور رنگی ۱۰ بیتی، رنگ های باطراوت و طبیعی با تن پایدار  ایجاد می کند.

 

مشخصات پرینتر هایتی در یک نگاه

 

چاپگر کارت شناسایی  و پرسنلی با ارائه عملکرد چند منظوره در چاپ کارتهای پی وی سی

امکان چاپ یک رو کارت یا دو رو  به صورت لبه به لبه

تشخیص خودکار دما و رطوبت

دارای عملکرد فوق العاده عالی

 قابلیت ارتقا با اضافه کردن ماژول دارد

دارای وزن سبک

منبع: printercard