پرینتر کارت فارگو 5000 انتخاب اکثر مجموعه ها

پرینتر , کارت , فارگو , انتخاب , اکثر , مجموعه با 0 نظر

چرا اکثر مجموعه ها کارت پرینتر HDP5000 را انتخاب می کنند؟

همه چیز با چاپ HD بهتر به نظر میرسد

توسط دستگاه فارگو HDP 5000 ,رنگ ها به صورت طبیعی و با طراوت و عکس ها با کیفیت بالا چاپ می شوند . کارت شناسایی پرسنلی چاپ شده با این دستگاه ,بیشتر از اینکه از حریم سازمان حفاظت کنند ,بیانگر غرور و افتخار سازمان هستند.

 

کارت پرینتر FARGO HDP5000 کارت های شناسایی را با بالاترین کیفیت موجود تولید میکند.توسط چاپ معکوس تصویر زیر فیلم شفاف و سپس پرس حرارتی فیلم با سطح کارت ,تصویری با کیفیت بسیار بالا تولید می شود که جلای تصویر و همچنین صاف و براق بودن آن بیشتر از یک شناسایی معمولی است.

 

چاپ کردن بر روی فیلم به جای چاپ مستقیم کارت پی وی سی روشی را ایجاد می کند که سطح ناصاف و نامساعد کارت ها یر روی کیفیت تصاویر اثری نمی گذارد . فارگوHDP 5000 امکان پرینت وچاپ به طور لب به لب دور چیپ کارت های هوشمند را فراهم می کند.

 

تصاویر با کیفیت بالا و با قیمت مناسب

توسط دستگاه FARGO HDP5000 نرخ قیمت ها با توجه به جنس کارت ها و نوع تولید آنها بسیار مقرون به صرفه و فوق العاده است.از آنجایی که چاپHD یکی از پیشرفته ترین روش های چاپ موجود در حال حاضر می باشد,تصاویر با فارگو HDP5000 با کیفیتی بالاتر نسبت به سایر روش های موجود تولید می شوند,اما قیمت آنها نسبت به سایر روش ها بسیار مناسب است. هیچ کارت پرینتر دیگری با چنین کیفیت و قیمتی قادر به تولید کارت مشابه نمی باشد.

 

کارت های تولید شده بااین دستگاه مناسب با سلایق مدیران سطح بالای سازمانی وهیات مدیره است.

 

اعتماد به FARGO HDP5000 برای دستیابی به تصاویری با کیفیت بالا

FARGO HDP5000 به صورت استثنایی دارای کمترین زمان از کار افتادگی (استراحت)می باشد. هد این پرینتر هیچ گاه با سطح کارت برخورد ندارد و هیج گاه در حین فرایند چاپ ضربه نمی بیند,در نتیجه این سیستم طول عمر دستگاه را بسیار بالا می برد.کارت هایی که با کارت پرینتر HD تولید می شوند,به صورت طبیعی با دوام تر و ایمن تر از سایر کارت های تولید شده می باشند.

 

 

پرینتر فارگو 5000:

 

پرینتر فارگو FARGO HDP 5000 یک پرینتر کارت PVC با کیفیت چاپ بسیار بالا از HID می باشد که از تکنولوژی چاپ غیر مستقیم (از تماس مستقیم هد دستگاه با کارت جلوگیری به عمل می آید) استفاده می کند که باعث بهبود فرآیند چاپ ،کیفیت بالاتر ، عمر بسیار بیشتر پرینتر ، چاپ لبه به لبه کارت و چاپ بدون ایجاد لک در محل قرار گیری IC کارت در کارت های دارای IC می شود.همچنین شرکت HID Global همراه با پرینتر های FARGO  خود نرم افزار اختصاصی خود Card Five  را جهت طراحی چاپ کارت عرضه می کند

 

 

تکنولوژی چاپ غیر مستقیم:

 

– چاپگرفارگو hdp5000 از جمله پرینترهایی است که فرایند چاپ را به صورت غیر مستقیم انجام میدهند ، به این صورت که در حین فرایند چاپ ، ابتدا به وسیله هد پرینتر و ریبون ، تصویر و متنی که قرار است چاپ شود روی فیلم منتقل میشود ، و بعد این فیلم روی کارت پی وی سی منتقل میشود و با استفاده از حرارت و فشار روی آن چاپ و تثبیت میشود.

 

همچنین به دلیل وجود تکنولوژی چاپ غیر مستقیم در این پرینتر ، چاپ به صورت لب به لب است ، بنابراین کارت حاشیه سفیدی نخواهد داشت.

 

مزایای استفاده از چاپ غیر مستقیم:

 

۱- در صورت کثیف یا داشتن سطح غیر همواره کارت به هد دستگاه آسیب نمی رسد

۲- کیفت چاپ بسیار بالاتر از پرینتر های چاپ مستقیم است

۳- امکان چاپ لبه به لبه کارت های PVC در چاپگر کارت فارگو

۴- عدم اینجاد لک در محل IC کارت های  هوشمند

۵- عمر بسیار بیشتر دستگاه نسبت به پرینتر های غیر مستقیم

۶- عمر کارت چاپ شده بیشتر از چاپ مستقیم است

۷- هد دستگاه آلودگی و کثیفی کمتر به خود جذب می کند

8- برای تعداد بالای چاپ بسیار مناسب تر و صنعتی تر از دستگاه های چاپ مستقیم کار میکند

 

مزیت های پرینتر چاپ کارت فارگو 5000:

 

– مزیتی که این نوع چاپ دارد این است که رنگها و تصاویر با کیفیت بسیار بالا بر روی کارت پی وی سی چاپ میشود و براقیت و جلای کارت چاپ شده قابل توجه است . همچنین قیمت چاپ نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب است.

– کارتهایی که توسط چاپگر فارگو hdp5000   چاپ میشوند کیفیت بسیار بالایی دارند ، با این وجود ، قیمت آن نسبت به قیمت کارتهای چاپ شده با روش های دیگر بسیار مناسب است . در واقع هیچ دستگاهی وجود ندارد که بتواند کارتهایی با این کیفیت بالا و در عین حال با چنین قیمت مناسبی چاپ کند

– طول عمر دستگاه چاپ کارت فارگو hdp5000 بسیار بالاست . زیرا تکنولوژی ساخت این پرینتر به گونه ای است که هد این دستگاه در حین فرایند چاپ به هیچ وجه با سطح کارت پی وی سی بر خورد نمیکند و ضربه ای نمی بیند که باعث خرابی و کاهش عمر آن شود.

– کیفیت کارتهای چاپ شده با این دستگاه بسیار بالاست و دوام و مقاومت آن در برابر ساییدگی و رنگ پریدگی بیشتراز کارتهای تولید شده توسط سایر روش هاست ، و این به دلیل استفاده از یک لایه ی فیلم مخصوص چاپگر فارگو hdp5000 بر روی تصویر چاپ شده است.

– پرینتر فارگو hdp5000 با اضافه کردن ماژول ، امکان کد گزاری و رمز دار کردن کارتهای هوشمند ، مایفر و کارتهای مغناطیسی را دارد. همچنین امکان چاپ با جوهر امنیتی uv  را هم دارد.