ساخت سایت - ثبت وب سایت در موتور جستجو

ساخت , سایت , - , ثبت , وب , سایت , در , موتور , جستجو با 0 نظر

 

هر آنچه که شما باید انجام دهید این است که از ثبت و ارسال ناقص وب سایت به موتورهای جستجو خودداری نمایید . با این حال قبل از شروع این فرآیند باید مطمئن باشید که کار ساخت سایت شما بر اساس استانداردهای حرفه ای به پایان رسیده است .

در حالی که راه های زیادی برای جلب توجه به وب سایت تان وجود دارد اما بهترین روش ثبت و ارائه وب سایت شما در موتور جستجو می باشد . فکر می کنید بهترین راه برای جلب توجه موتور جستجو به وب سایت شما چه روشی است ؟ اولین چیزی که باید از آن در حذر باشید ، شرکت هایی هستند که وعدهء ثبت و ارسال اتوماتیک وبسایت شما را در صدها موتور جستجو می دهند .

در اکثر موارد این وعده ها نادرست و دروغین است . شاید شرکت هایی باشند که توانایی دسترسی به این اهداف را داشته باشند ، اما صادقانه بگویم که تاکنون موفق به یافتن چنین شرکت هایی نشده ام . بی پرده می گویم که بهترین روش برای ثبت و ارسال وب سایت تان در موتور جستجو مانند گوگل این است که خودتان این کار را به عهده گرفته و یا شخص متخصصی را استخدام کنید تا به صورت دستی از طرف شما با شرکت های موتور جستجو و یا دایرکتوری ها تماس حاصل نمایند .

هر آنچه که شما باید انجام دهید این است که از ثبت و ارسال ناقص وبسایت به موتورهای جستجو خودداری   نمایید . با این حال قبل از شروع این فرآیند باید مطمئن باشید که کار ساخت سایت شما بر اساس استانداردهای   حرفه ای به پایان رسیده است.

کلمات کلیدی مناسب ، گرافیک خوب و مطمئناً محتوای مرتبط همگی موارد مهمی محسوب می شود . برای ساخت سایت مناسب و انجام استانداردها نیاز به صرف زمان می باشد . اطمینان حاصل فرمایید که اطلاعات مربوطه به خصوص نام و مشخصات و اطلاعات تماس شما در محتوای سایت وجود داشته باشد .

در عین حال ثبت و ارسال وبسایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل تضمینی برای رتبه بندی و قرار گرفتن در لیست رنکینگ در رتبه های بالا نمی باشدروزانه ساخت هزاران وب جدید به پایان رسیده و آنها زمانی را برای بررسی وبسایت شما اختصاص خواهند داد .

لطفاً به یاد داشته باشید که در ساخت سایت تان نقشهء سایت هم در نظر بگیرید . این امر موجب آسان شدن بررسی ربات های موتور جستجو می شود . در واقع بسیاری از شرکت های موتور جستجو مانند گوگل ممکن است وبسایت های بدون نقشه سایت را در نظر نگرفته و ثبت نکنند .

خوب اصلاً این نقشه سایت چیست؟

نقشه سایت به طور معمول شامل یک صفحه ( هرچند گاهی شامل گروهی از صفحات ) می باشد که لیستی از تمام و یا حداکثر صفحات وبسایت می باشد . در واقع شما می توانید از نقشه به عنوان چیزی شبیه فهرست و یا نمایش فصل های یک کتاب استفاده کنید
دلیل آن هم بسیار مهم است که ربات های جستجوگر بتوانند با استفاده از نقشه سایتindex بتوانند راحت تر بررسی های لازمه را انجام دهند . آنها به عناوین نگاه کرده و به وسیله "سرفصل" های سایت درک کلی از آن بدست می آورند . این امر آنها را قادر می سازد که دسته بندی صحیحی بر روی عناوین انجام دهند
همانطور که در بالا گفته شد اصلاً توصیه نمی شود که برای ثبت وب سایت تانبه صورت اتوماتیک در موتورهای جستجو ، خودتان را به دست شرکت های مدعی بسپارید . با این حال این بدان معنی نیست که تمامی شرکت های آنلاین ارائه دهنده خدمات ثبت و ارسال وب سایت را نادیده بگیرید .
بسته های نرم افزاری در دسترس وجود دارد که توسط آنها شما قادر خواهید بودکه کار ثبت وب سایت تان را شخصاً انجام داده و یا به صورت حرفه ای و آنلاین انجام شود ، فقط و فقط باید از تبلیغات خدمات به صورت "خودکار و اتوماتیک" اجتناب نمایید .
هزاران موتور جستجو و دایرکتوری وجود دارد که شما می توانید وب سایت خود را در آن ثبت نمایید که نمونه های معروف آن گوگل و یاهو می باشند . میتوانید برای اطلاعات بیشتر جستجویی در وب در این مورد داشته باشید .
پیشنهاد ما این است که تا حد امکان وب سایت خود را به موتورهای جستجوی زیادی ارسال کنید . به یاد داشته باشید که وب سایت هایی در سطح پایین میتوانند به تصاویر وب سایت شما و یا نام تجاری شرکت تان صدمه بزنند. پس تمامی سعی و تلاش خود را قبل از ثبت و ارسال وب سایت تان به موتورهای جستجو اعمال کنید .
برای این کار وقت صرف کنید و تا جایی که می توانید ابتدا یاد بگیرید و بعد سایت حرفه ای خود را به تمامی موتورهای جستجو ارسال کنید تا همه آن را ببینند . حال سفر شما به سوی موفقیت آغاز خواهد شد .