شش تصور غلط راجع به بهینه سازی سایت

شش , تصور , غلط , راجع , به , بهینه , سازی , سایت با 0 نظر

در این مقاله برآن شدیم تا برخی از ابهامات موجود در این عرصه را برطرف کنیم .

  • کار را به کاردان بسپارید : بسیار تصور می کنند که با خواندن چند مقاله و یا کتاب می توانند بهینه سازی سایت خود را انجام دهند . بهینه سازی سایت یک علم است و نیاز به تجربه فراوان دارد . قبل از اینکه بهینه سازی سایت خود را به شرکتی بسپارید حتماً قبل از هر چیزی رتبه وب سایت آن شرکت در موتورهای جستجو را مورد بررسی قرار دهید . و تاکید می کنم که این تحقیق را شخصاً بر عهده گیرید . چرا که در بسیار از مواقع آنها با ترفندهایی ، وب سایت خود را در رتبه بالا به شما نشان می دهند . بعنوان مثال برخی از فروشندگان این شرکت ها با Loginکردن به Gmail Accountخودشان ، از History گوگل استفاده         می کنند و در آن لحظه وب سایت آنها اول نشان داده می شود در حالیکه واقعیت این نیست . رتبه آنها را بر روی کامپیوتر خود و در دفتر کار و یا منزل خود چک کنید .

  • با سرعت رتبه های بالا را کسب می نماییم : تصوری بسیار اشتباه این است که ترفندهایی وجود دارد که وب سایت ما سریع به رتبه بالا دست پیدا می کند . بهینه سازی سایت کاری است بسیار زمان بر و طاقت فرسا و بسایر علمی و وابسته به تجربه بالا ، هیچ نرم افزاری وجود ندارد که شما را به سرعت بالا بکشد و اگر چنین کاری صورت گیرد یقین بدانید بزودی آثار سوء آن را دریافت خواهید کرد .

  • بازاریابی بوسیله موتورهای جستجو از اولویت بالایی برخوردار نیست : به جرأ ت می توان گفت که بازاریابی با موتورهای جستجو یکی از مهمترین روش های بازاریابی است چرا که مخاطبان آن هدفمند هستند و اگر نیاز نداشته باشند در موتورهای جتسجو وارد نمی شوند .

  • بازاریابی با موتورهای جستجو مؤثر نیست : تحقیقات نشان داده است که کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو فروش را تا اندازه قابل قبولی بالا می برد . امروزه در ایران 32 میلیون مخاطب اینترنتی وجود دارد که از این آمار به اهمیت این موضوع می توان پی برد .

  • وعده کسب رتبه اول و برگشت پول به شما : نتیجه بهینه سازی سایت معمولاً خیلی دقیق و مشخص نیست چرا که نتیجه به عوامل مختلفی بستگی دارد و رفتار و الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار متغیر است . لذا کسانی که وعده قطعی برای کسب رتبه یک را می دهند معمولاً نمی توانند قطعاً آن را تضمین کنند .

پس از کسب رتبه برتر درموتور جستجو کار دیگر تمام است: همواره رقابت برای کسب رتبه بالا وجود دارد. بهینه سازی سایت جنگی است تمام عیار و تمام نشدنی. همواره باید با شرکت های متخصص در این زمینه برای نگه داشتن رتبه خود قرارداد نگهداری داشته باشید.