دستگاه درب باز کن چیست؟ انواع ان کدام است؟

دستگاه , درب , باز , چیست؟ , انواع , کدام , است؟ با 0 نظر

 دستگاه بازکن تجاری چیست؟

قفل تجاری درب بدون کلید نوعی قفل است که به شما امکان می دهد از اعتبار بدون کلید برای باز کردن درب استفاده کنید. رایج ترین انواع قفل درب های بدون کلید عبارتند از:

  • قفل اثر انگشت
  • قفل های کارت کلید

 

قفل اثر انگشت چیست؟

قفل اثر انگشتی که به آن قفل درب اثر انگشتی نیز می گویند، نوعی قفل درب بیومتریک است که از اثر انگشت شما به عنوان اعتبار استفاده می کند. برای انجام این کار، قفل اثر انگشت هر مستاجر را اسکن و ذخیره می کند. سپس هر زمان که کسی بخواهد در را باز کند، قفل از اثر انگشت شخص به عنوان اعتبار دسترسی استفاده می‌کند و اگر اثر انگشت مطابقت داشته باشد، قفل را باز می‌کند. اکثر قفل‌های درب با اثر انگشت و انگشت ده‌ها یا حتی صدها اثر انگشت را ذخیره می‌کنند که آن‌ها را به گزینه‌ای مناسب برای ساختمان‌های چند خانواری و تجاری تبدیل می‌کند.

 قفل درب اثر انگشتی چگونه کار می کند؟

یک قفل هوشمند اثر انگشت از اثر انگشت شما به عنوان یک اعتبار بیومتریک استفاده می کند و این داده ها را به یک الگوی عددی تبدیل می کند. سپس، قفل از این اطلاعات به عنوان اعتبار برای باز کردن قفل استفاده می کند.

 قفل متوسط فقط به نیم ثانیه برای اسکن و خواندن اثر انگشت نیاز دارد. از ابتدا تا انتها، باز کردن درب با پیچ بیومتریک تنها حدود 2 ثانیه طول می کشد، که آن را جایگزین سریع تری برای کلیدهای فیزیکی می کند.

 

مزایا و معایب قفل اثر انگشت

تعیین اینکه آیا قفل درب لمسی برای ملک شما مناسب است یا خیر، به نیازهای امنیتی ساختمان شما و تعداد افرادی که روزانه از قفل استفاده می کنند بستگی دارد.

 در اینجا برخی از مزایا و معایب این نوع قفل ها آورده شده است:

 فواید

  • سریعتر از قفل های معمولی اسکن اثر انگشت شما به عنوان اعتبار سریعتر از استفاده از یک کلید معمولی یا وارد کردن رمز عبور است.
  • ایمن تر از انواع دیگر قفل ها کلیدهای فیزیکی را می توان دزدیده یا کپی کرد که می تواند بر امنیت تأثیر بگذارد. تکثیر اعتبارنامه اثرانگشت دشوارتر از کلیدهای فیزیکی است.
  • قابل اطمینان تر از کلید و فوب. کلیدهای سنتی ممکن است گم شوند و جایگزینی آنها اغلب پرهزینه است. اما اثر انگشت اعتباری است که همه دارند! بنابراین، دیگر نگران تعویض کلیدها با قفل اثر انگشت نخواهید بود.
  • مقرون به صرفه تر از سایر قفل های بیومتریک. قفل هایی که از سایر مشخصات بیومتریک مانند اسکنر عنبیه یا احراز هویت صوتی استفاده می کنند گران تر هستند.

معایب

  • تنظیم مجدد مشکل است. بازنشانی اعتبارنامه‌های اثرانگشت سخت‌تر از رمزهای عبور است و در برخی موارد، ممکن است نیاز به تعویض کامل قفل باشد.
  • می توان فریب داد. نادر است، اما گاهی اوقات می‌توان قفل را با تصویر اثر انگشت یا قالب فریب داد.
  • ممکن است اثر انگشت شما را تشخیص ندهد. اگر بریدگی، جای زخم یا سایر ساییدگی‌ها در نوک انگشتان خود دارید، ممکن است قفل همیشه اثر شما را تشخیص ندهد.
  • ممکن است در هنگام قطع برق کار نکند. قفل‌های هوشمند بیومتریک که با سیستم قفل مکانیکی ادغام نشده‌اند، ممکن است در صورت قطع برق از کار بیفتند.
  • هر مستاجر نیاز به انگشت نگاری دارد. برنامه ریزی زمانی برای برنامه ریزی اثر انگشت هر ساکن و کارمند در قفل می تواند زمان زیادی را ببرد.

 حفظ امنیت ساختمان یکی از مهمترین اهداف هر کسب و کاری است. اما انتخاب بهترین قفل تجاری درب بدون کلید برای ملک شما می تواند مشکل باشد. با وجود گزینه های بسیار در بازار، چگونه می توانید مطمئن شوید که بهترین سیستم ورود بدون کلید تجاری را برای ساختمان خود خریداری می کنید؟ ما شما را با این راهنمای کامل تحت پوشش قرار داده ایم.

آیا قفل اثر انگشت بهتر از رمز عبور است؟

قفل های اثرانگشت ایمن تر از رمزهای عبور هستند زیرا هک کردن آنها دشوارتر است. به همین دلیل قفل های بیومتریک یکی از امن ترین انواع قفل های هوشمند تجاری هستند. علاوه بر این، قفل‌های اثرانگشتی درب سریع‌تر از انواع دیگر قفل‌های هوشمند هستند، زیرا اعتبارنامه‌ها درست در دسترس شماست!

انواع دیگر دستگاه های بیومتریک

اسکنرهای اثر انگشت تنها سیستم قفل درب بیومتریک در بازار نیستند. در واقع، چندین نوع دیگر وجود دارد که هم در دسترس هستند و هم نصب آنها نسبتاً آسان است.

 دستگاه های کنترل دسترسی بیومتریک عبارتند از:

  • تشخیص چهره. بسیاری از شما ممکن است قبلاً تشخیص چهره را در تلفن های خود داشته باشید، به این معنی که درک آن برای شما آسان است. اساساً، دسترسی تشخیص چهره شامل تصاویر ذخیره شده از ویژگی های چهره است که باید هنگام اسکن برای دسترسی به یک ساختمان مطابقت داشته باشند.
  • تشخیص صدا. این سیستم ها از امضاهای صوتی منحصر به فرد کاربران برای مطابقت با داده های ذخیره شده استفاده می کنند. هنگامی که اعتبار صوتی تأیید شد، به مستاجرین اجازه دسترسی داده می شود.
  • اسکنر عنبیه: عنبیه ها همچنین دارای الگوهای منحصر به فردی هستند که این نوع دسترسی بیومتریک را به شکل ایمن شناسایی تبدیل می کند.

نحوه نصب قفل بیومتریک

می توانید یک نصاب را استخدام کنید تا قفل خود را راه اندازی کند یا خودتان این کار را انجام دهید. با این حال، اگر هرگز قفلی را بر روی درب تجاری نصب نکرده‌اید، توصیه می‌شود برای جلوگیری از آسیب‌های غیرضروری یا ابطال گارانتی، یک تکنسین استخدام کنید.

 برای نصب قفل خواندن اثر انگشت:

  1. قفل قدیمی را از درب خود بردارید.
  2. سوراخ هایی به عمق حدود دو اینچ در درب سوراخ کنید.
  3. پیچ و بست را محکم کنید.
  4. قفل را نصب کنید.
  5. قفل را تنظیم و پیکربندی کنید.

  دستگاه درب باز کن Smarter 100

درب باز کن Smarter 100این امکان را به شما می دهد که علاوه بر اثر انگشت ، از کارت هوشمند و همچنین کد استفاده کنید. در این دستگاه درب باز کن ورود بدون کلید است. برای باز کردن قفل درب نیازی به ارائه کلید فیزیکی ندارید. اثر انگشت ثبت شده شما تنها چیزی است که نیاز دارید.

غیر فعال کردن گزینه

اگر جلسه یا رویدادی دارید، می‌توانید عملکرد اسکن اثر انگشت را غیرفعال کنید. به این ترتیب می توانید تا زمانی که بخواهید اجازه دسترسی نامحدود را بدهید. همین امر در مورد فروشگاه‌های خرده‌فروشی نیز صدق می‌کند که مشتریان می‌توانند بدون نیاز به باز کردن در هر بار توسط کاربر ثبت‌نام شده وارد شوند.

مدیریت متمرکز

می‌توانید مدیری را انتخاب کنید که اثر انگشت او به عنوان کلید اصلی عمل می‌کند. آنها می توانند تعداد کاربران مجاز را با ثبت اثر انگشت مربوطه خود کنترل کنند. همچنین می توانید کاربران را با افزودن آنها به لیست سیاه لغو کنید تا دیگر اجازه ورود به ملک را نداشته باشند.

صفحه کلید برای شناسایی تکمیلی

این کار به اثر انگشت و رمز عبور روی قفل هوشمند شما نیاز دارد. این باعث افزایش تدابیر امنیتی می شود.

 مزایا Smarter100

در اینجا برخی از مزایای دستگاه درب باز کن Smarter100 آورده شده است:

  • استفاده از قفل‌های بدون کلید نسبت به قفل‌های سنتی آسان‌تر است، زیرا کارکنان و مستاجران مجاز برای باز کردن درب نیازی به کلید زدن ندارند.
  • استفاده از قفل درب تجاری بدون کلید نسبت به قفل سنتی آسان‌تر است زیرا دسترسی سریع و آسان را به کاربران می‌دهد. یک گوشی هوشمند، کارت کلید، فوب یا اعتبار بیومتریک به‌طور خودکار قفل در را پس از تأیید باز می‌کند.
  • نیازی به تعویض کلیدهای فیزیکی نیست. قفل تجاری درب بدون کلید نیاز به تعویض کلیدهای فیزیکی گم شده یا دزدیده شده را از بین می برد. علاوه بر این، قفل های کارکنان و ساکنان با یک قفل درب بدون کلید درجه تجاری به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

درب بازکن TTL مگنت

نوار مغناطیسی خوان دستگاهی است که برای خواندن اطلاعات ذخیره شده در نوار مغناطیسی کارت های خاص مانند کارت های اعتباری و کارت های خودپرداز طراحی شده است. نوار مغناطیسی معمولاً در پشت کارت یا نشان قرار دارد و حاوی اطلاعات حساب شخصی صاحب کارت است. سپس این اطلاعات در زمان واقعی با صادر کننده کارت تأیید می شود. نوارخوان های مغناطیسی با نام های magstripe reader و خوانندگان کارت اعتباری نیز شناخته می شوند.

درب بازکن TTL نوار مغناطیسی نوعی دستگاه ضبط داده دارند که اطلاعات را از طریق تماس با نوار مغناطیسی، که اغلب بخشی از کارت یا نشان است، می خوانند. ایده کارت راه راه مغناطیسی به فارست پری، مهندس IBM اعتبار داده شده است، که در سال 1969 به سادگی نواری از نوار مغناطیسی را روی یک تکه مقوا چسباند. در همان سال، توسعه عمده این فناوری در اطلاعات IBM آغاز شد.

منطقی ترین مشتریان این محصول، دولت، بانک ها، شرکت های کارت اعتباری، شرکت های بیمه و سایر سازمان هایی بودند که نیاز به احراز هویت امن داشتند. هر ذره مغناطیسی در نوار مغناطیسی شبیه آهنربای میله ای است که حدود 20 میلیونم اینچ عرض دارد. اطلاعات بر روی نوار مغناطیسی با پلاریزه کردن هر نوار در جهت قطب شمال یا جنوب با استفاده از یک نویسنده مغناطیسی خاص، رمزگذار، در فرآیندی به نام برگشت شار که فقط دو حالت مختلف را ایجاد می کند ذخیره می شود: N-N و S-S. به دلیل این دو حالت، این به سادگی نوعی رمزگذاری باینری است که می تواند به عنوان اطلاعات دیجیتال در نظر گرفته شود. تغییر در میدان مغناطیسی، معکوس‌های شار، ناشی از حالت‌های چندگانه هر آهنربای میله‌ای کوچک، توسط نوارخوان مغناطیسی قابل درک است و به این ترتیب اطلاعات را از کارت‌ها جمع‌آوری می‌کند.

  • هزینه کم در مقایسه با سایر کارت های فناوری.
  • داده های قابل نوشتن مجدد که در صورت نیاز می توانند به روز شوند.
  • ظرفیت داده بالاتر از اکثر بارکدها.
  • امن تر از بارکد
  • سهولت و سرعت استفاده، آنها را برای برنامه های حمل و نقل و محل فروش ایده آل می کند.

برای قفل TTL  از کارت PVC  استفاده می کنیم .

PVC چیست؟

پی وی سی سومین پلیمر مصنوعی پلاستیکی است که به طور گسترده تولید می شود. در تولید بسیاری از محصولاتی که مردم به صورت روزانه از آنها استفاده می کنند، از جمله چاپگرهای کارت شناسایی استفاده می شود. پی وی سی به دلیل قیمت پایین و خواص فیزیکی و مکانیکی مطلوب برای کارت شناسایی استفاده می شود.

کارت های پی وی سی چیست؟

کارت های پی وی سی کارت های پلاستیکی هستند که برای چاپ کارت شناسایی استفاده می شوند. آنها در اندازه ها، رنگ ها و ضخامت های مختلف وجود دارند. متداول ترین اندازه CR80 نام دارد که 3.375 اینچ در 2.2125 اینچ است (همان اندازه کارت های اعتباری). سایز کارت محبوب دیگری که در بازار دیده می شود CR79 است که 3.303 اینچ در 2.051 است، اما توجه داشته باشید که فقط چاپگرهای کارت انتخابی از این اندازه پشتیبانی می کنند.

چرا پی وی سی را برای چاپگرهای کارت شناسایی پیشنهاد می کنیم؟

ما توصیه می کنیم که مشتریان برای تعیین مواد کارت مناسب برای نیازهای چاپ خود با یک متخصص صحبت کنند. با این حال، PVC به طور گسترده ای به عنوان یک راه حل عالی برای چاپ کارت شناسایی شناخته می شود زیرا بادوام و در عین حال انعطاف پذیر است. به راحتی می توانید عکس، متن، لوگو و موارد دیگر را روی کارت شناسایی خود چاپ کنید. علاوه بر این، می‌توانید ویژگی‌های امنیتی مانند چاپ UV، روبان براق، قالب‌گیری لمسی، لمینت‌ها و قالب‌های لمسی رنگی را اضافه کنید که تولید کارت‌های تقلبی را دشوار می‌کند.

چگونه کارت های شناسایی PVC را ایمن می کنید؟

راه های زیادی برای ایمن کردن کارت شناسایی PVC وجود دارد، از جمله:

  • فناوری امنیتی: یک نوار مغناطیسی، قابلیت‌های کارت هوشمند، قابلیت‌های ارتباط نزدیکی RFID و سایر اقدامات امنیتی را به کارت خود اضافه کنید.
  • امنیت بصری: با طراحی کارت مناسب می‌توانید اطمینان حاصل کنید که کارت شناسایی PVC که تولید می‌کنید معتبر و واقعی است و همچنین اطمینان حاصل کنید که با استانداردهای برند سازمان شما مطابقت دارد.
  • ویژگی‌های امنیتی کارت: وقتی ویژگی‌هایی مانند چاپ UV، روبان براق، لمینت هولوگرافیک، و اثر لمسی را اضافه می‌کنید، تکرار کارت‌های شناسایی PVC که برای سازمان خود تولید می‌کنید را برای افراد شرور دشوار می‌کنید.

مزیت های درب باز کن TTL

  • مناسب بازکردن درب های متصل به شتاب
  • دارای رله
  • ویژه درب های اتوماتیک بانکی
  • با بدنه فولادی ضد ضربه
  • قابلیت خواندن کلیه کارتهای بانکی و کارتهای مغناطیسی
  • قابلیت نصب به کلیه درب های اتوماتیک

 شما میتوانید در مانی پردازش انواع دستگاه های درب باز کن اورجینال را با ضمانت اصل بودن کالا تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.