معرفی بهترین پرینتر کارت سال 1402

معرفی , بهترین , پرینتر , کارت , سال با 0 نظر

 

پرینتر های کارت بسیاری در بازار وجود دارد, انتخاب بهترین پرینتر کارت به کسب وکار شما بستگی دارد. ما در این مطلب سعی کردیم پرینتری را که برای هر کسب وکاری از کوچک تا بزرگ مناسب است را به شما معرفی کنیم. پرینتر های کارت خوبی در بازار وجود دارد مثلا فارگو 5000, هایتی و... . از نظ مانی پردازش الکترونیک و مشتریان ما بهترین پرینتر در سال 1402 پرینتر کارت نیسکا 151 است.

پرینتر چاپ کارت نیسکا 151

چاپگر کارت شناسایی Nisca PR-C151 دو رو دارای فناوری چاپ مستقیم به کارت برای تولید کارت های PVC چاپ شده لبه به لبه یکرو یا دو رو با چاپ دقیق است. PR-C151 علاوه بر خروجی بالا، کیفیت، مقرون به صرفه و قابلیت اطمینانی که مشتریان از چاپگرهای کارت Nisca انتظار دارند، از اتصال استاندارد USB و اترنت برای دسترسی به دسکتاپ مرکزی و شبکه (LAN) پشتیبانی میکند. برای عملکرد و امنیت، گزینه های رمزگذاری و لمینیت در دسترس هستند.

پرینتر نیسکا PRC-151 ، رنگ 24 بیتی، وضوح چاپ 300DPI، لمینیت امنیتی، گزینه های رمزگذاری و چاپ با سرعت خیره کننده بیش از 144 کارت رنگی در ساعت ارائه می دهد! چاپگر PR-C151 تصاویر 24 بیتی درخشانی را ارائه می‌دهد که روی کارت‌های CR80 با ضخامت‌های 20 تا 50 میلی‌متر قابل چاپ هستند. PR-C151 با گزینه هایی برای رمزگذاری MagStripe و لمینیت امنیتی با افزودن لمینت PR-L151 قابلیت سفارشی سازی کارت های شما را دارد.

مزایا پرینتر کارت نیسکا 151

طراحی مناسب دسکتاپ، سبک وزن

چاپگر کارت PVC دو طرفه Nisca PR-C151 دارای یک قاب با وزن کمتر از 15 کیلوگرم است. PR-C151 با ساختار سبک وزن و طراحی جمع و جور خود، به راحتی در ایستگاه های کاری، میزهای پذیرش قرار می گیرد.

کارکرد آسان، نگهداری آسان

چاپگر Nisca PR-C151 یک رابط بصری ارائه می دهد که دارای صفحه نمایش LCD دو خطی با قابلیت دنبال کردن آسان است که با نور پس زمینه، به روز رسانی وضعیت، و اعلان های تشخیصی همراه است. به علاوه، PR-C151 انتخاب چاپگر کارت سازگار با محیط زیست شما است. چاپگرهای Nisca دارای گواهینامه ISO 14001 Environmental Management System (EMS) هستند.

چاپ لبه به لبه با رنگ 24 بیتی

با استفاده از فناوری مستقیم به کارت، پرینتر صدور کارت نیسکا PR-C151 قادر به چاپ لبه به لبه کارت است و عملاً هیچ حاشیه قابل مشاهده ای در اطراف محیط کارت شما باقی نمی گذارد. این چاپگر با وضوح 300 نقطه در اینچ کار می کند و چاپ تصویر 24 بیتی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تراکم نوری هر رنگ چاپ شده را به صورت جداگانه تنظیم کنید. این سطح از چاپ دقیق، پرینت بهتری از تصاویر به شما میدهد که می‌توانید عکس های پرسنلی را بدون افت کیفیت روی کارت چاپ کنید.

سرعت چاپ بالا و حافظه تصویر 32 مگابایت

چاپگر کارت شناسایی Nisca PR-C151 که قادر به چاپ بیش از 600 کارت یک طرفه (یا 144 کارت دو طرفه) در ساعت است، یک انتخاب عالی برای برنامه های صدور کارت است. یک چاپگر با کارایی بالا از نظر حافظه و همچنین سرعت، PR-C151 حافظه خود را در مقایسه با مدل های قبلی Nisca از 16 مگابایت به 32 مگابایت افزایش داده است.

استاندارد با اتصال USB و اترنت

PR-C151 شامل پورت های USB و اترنت است که به شما این امکان را می دهد که چاپگر کارت خود را از یک رایانه رومیزی یا از چندین رایانه در یک شبکه محلی (LAN) کنترل کنید.

 

حفاظت از رمز عبور داخلی و امنیت

چاپگر کارت شناسایی دو طرفه PR-C151 دارای حفاظت رمز عبور داخلی است تا اطمینان حاصل شود که فقط کاربران مجاز به چاپ دسترسی دارند. PR-C151 همچنین امنیت بصری پیشرفته ای را برای کارت های چاپ شده شما با قابلیت چاپ واضح، خوانا ارائه می دهد. می‌توانید با افزودن قابلیت‌های لمینیت و/یا کدگذاری اختیاری به چاپگر کارت PR-C151، امنیت کارت‌های خود را بیشتر افزایش دهید.

گارانتی یکساله

شرکت مانی پردازش الکترونیک به عنوان نماینده رسمی برند نیسکا در ایران، پرینتر صدور کارت نیسکا 151 را با یکسال گارانتی ارائه میدهد.

لمینیت امنیتی اختیاری

چاپگر کارت شناسایی PR-C151 خود را برای لمینیت با سرعت بالا بهینه کنید تا امنیت کارته ای هود را به حداکثر برسانید و با افزودن این ویژگی به چاپگر خود، می توانید جوهر متغیر نوری، هولوگرام های امنیتی، تصاویر مخفی و موارد دیگر را به کارت شناسایی خود اضافه کنید. PR-C151 را می توان به حداکثر دو لمینت Nisca PR-L151 برای مدیریت لمینت های مختلف یا فعال کردن قابلیت های لمینیت دو طرفه سریعتر متصل کرد.

رمزگذاری کارت هوشمند

PR-C151 که برای چاپ در انواع کارت قابل تنظیم است، ارتقاهای اختیاری را برای رمزگذاری نوار مغناطیسی و رمزگذاری کارت های هوشمند بدون تماس برای کارت های MIFARE، Legic، HID Prox و iCLASS ارائه می دهد.

کاربرد پرینتر کارت نیسکا 151 چیست؟

کاربردهای پرینتر نیسکا 151 جهت چاپ انواع کارت ها، این چاپگر کارت پی وی سی را مناسب انواع سازمان ها کرده است:

  • کارت شناسایی مدرسه
  • کارت شناسایی دولتی
  • گواهینامه های رانندگی
  • شناسنامه های ملی
  • کارت های باشگاه مشتریان
  • کارت های شناسایی شرکتها

Nisca PR-C-151 توضیحات

کارخانه Nisca چاپگر دو طرفه مستقیم به کارت PR-C151 و PR-L151 Laminator را جایگزین پرینترهای PR5350 و PR5302 ارائه کرده است. اگرچه PR5350 به پایان عمر خود رسیده است، اما جای نگرانی نیست، زیرا PR-C151 همان کیفیت، سرعت و دوام عالی را ارائه میدهد.. پرینتر PR-C151 و لمینیتور PR-L151 از مواد مصرفی مشابه PR5350 و PR5302 استفاده میکنند و بسیاری از مشخصات ثابت است.

مشخصات فنی پرینتر چاپ کارت pvc نیسکا 151

اندازه حافظه: نیسکا حجم حافظه تصویر را از 16 مگابایت در PR5350 به 32 مگابایت افزایش داده است

رابط :USB و اترنت داخلی: نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای اترنت نیست. اکنون هر دو USB و Ethernet در چاپگر جدید PR-C-151 استاندارد هستند.

رمزگذاری اختیاری : Nisca PR-C151 برای رسیدگی به نیازهای رمزگذاری MIFARE/DESFIRE، iClass، 3-Track ISO Magnetic یا Serial Digion24MIFARE مجهز شده است. می توانید این موارد را به عنوان ماژول اختیاری در چاپگر جدید خود اضافه کنید.

لمینیتور nisca 151

PR-L151 لمیناتور برای اتصال آسان طراحی شده است. این واحد لمینیت پرسرعت را برای کارت‌های استاندارد CR-80 ارائه می‌کند و یک پورت ارتباطی پرسرعت RS-422 را با چاپگر ارائه می‌دهد .همچنین چندین لمینیتور PR-L151 را می توان به یکدیگر متصل کرد و به نیسکا 151 متصل کرد تا انواع مختلفی از مواد لمینت را روی کارت اعمال کند. این راه حل نهایت امنیت و حفاظت را برای برنامه های شما ارائه می دهد.

از انواع لمینیت های مورد مصرف در دستگاه نمینستور نیسکا L151  میتوان به لمینیت نازک ساده که تمام سطح کارت را پوشش داده و علاوه بر بالابردن دوام کارت حالت امنیتی دارد که با کنده شدن لمینت از روی کات تصاویر چاپ شده مخدوش شده و امکان جعل را کاهش میدهد . همچنین برای مناطق گرمسیر از لمینت های زخیم تر بنام پچ استفاده میشود که ضخامت ا میلی متر دارند و بخشی از لبه های کارت را پوشش نمیدهند. علت این امر بلند نشدن لمینت هنگام استفاده روزمره از کارت میباشد و به دلیل ضخامت بالای آن نمیتواند لبه به لبه کارت باشد . علاوه بر این لمنیت های پچ به دلیل ضخامت بالاتر ، طول عمر استفاده از کارت را نسبت به لمینت های نازک بیشتر میکنند.

انواع لمینیت های نیسکا

لمینیت های طرح های با طرح های مختلف که کارخانه نیسکا ارائه میدهد و یا لمینیت های هولوگرام سفارشی که تحت سفارش سازمان شما و با طرح مورد نظر شما تولید میشوند، نهایت امنیت را برای کارت های شما ایجاد میکند. لمینت های طرح دار نیز در دو مدل نازک و پچ ارائه میشوند و میتوانند قابلیت های امنیتی بصری زیادی را در خود بگنجانند که با تغییر زاویه دید کارت تصاویر هولوگرام تغییر کنند یا نوشته های میکروتکست داشته باشند که با دستگاه قابل دیدن باشند . همه ی این موارد به بالابردن امنیت کارت شما و در نهایت جلوگیری از جعل کارت های شما کمک میکند تا به افراد غیرمجاز اجازه دسترسی به سازمان شما داده نشود.

لمینیت های دارای جلوه های هولوگرافی سفارشی:

  • جوهرهای فلورسنت UV نامرئی (موج کوتاه و موج بلند)
  • جوهرهای فلورسنت دوگانه UV (یک رنگ موج کوتاه و رنگ های مختلف موج بلند)
  • جوهرهای تغییر رنگ (رنگ جوهرها با تغییر زاویه دید کارت تغییر می کند)
  • جلوه های متن مانند چاپ میکرو، نانو، خط ریز

انواع ریبون های پرینتر نیسکا

از ریبون های پرینتر نیسکا 151 میتوان به ریبون تمام رنگی YMCKO3 ، ریبون مشکی K، ریبون یووی YMCFK  اشاره کرد.

Nisca YMCFK ریبون یووی

کارتریج تمام رنگی YMCFK. کارتریج یووی یک پنل فلورسنت است که امنیت کارت را با امکان چاپ متن و تصاویر در مقیاس خاکستری که فقط در زیر نور ماوراء بنفش (UV) ظاهر می شوند، افزایش می دهد. 250 عکس هر ریبون چاپ می کند و سازگار با چاپگرهای کارت شناسایی Nisca سری چاپگرهای Nisca PR5300، PR5310 و PR5350 میباشد.

حتما بخوانید: انواع ریبون های هلوگرام نیسکا چیست؟

ریبون رنگی YMCKO3

ریبون تمام رنگی Nisca NGYMCK03-3BP تمام رنگ با روکش پوشش محافظ  برای اطمینان از دوام و ماندگاری کارت های شما ارائه شده است. ریبون رنگی Nisca NGYMCK03-3BP برای استفاده با چاپگرهای کارت شناسایی Nisca PR5350، PR5360LE و PR53LE میباشد. ریبون YMCKO3 یک ریبون شش پنل است که شامل رنگ های زرد، سرخابی، فیروزه ای، مشکی و دو روکش است. این ریبون ها 250 چاپ میباشند.

ریبون مشکی نیسکا

ریبون مشکی نیسکا یا ریبون K دارای تنها رزین مشکی جهت چاپ سیاه و سفید یا چاپ انواع متن و بارکد مورد استفاده قرار میگیرد. این ریبون 1250 پرینت میباشد و رزین اورجینال برند نیسکا کیفیت و دوام کارت های شما را تضمین میکند. با استفاده از ریبون مشکی نیسکا میتوان روی کارت های از پیش چاپ شده مجدد چاپ کرد .این ریبون در سری دستگاهای قدیمی تر نیسکا مانند نیسکا 5350 نیز قابل استفاده هستند و تنها با تغییر نوع ریبون در درایور میتوان از آن استفاده کرد.

ما در پردازش پرینتر نیسکا 151, لمینیتور این پرینتر ومواد مصرفی اصل ان را به شما ارئه میکنیم. همچنین ما برای این پرینتر یکسال گارانتی شرکتی داریم. برای دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش کالا با ما به شماره 02188442854 تماس بگیرید.