پرینتر چاپ کارت را کجا بخریم؟

پرینتر , چاپ , کارت , کجا , بخریم؟ با 0 نظر

اگر یک کسب و کار دارید که به فکر رشد ان هستنید حتما نیاز به یک پرینتر کارت دارید. این که پرینتر کارت را از کجا بخرید یک چالش در فرایند خرید پرینتر کارت است. ما در این مطلب به شما راهنمایی میکنیم که چگونه پرینتر کارت مناسب برای کارتان را پیدا کنید و ان را از کجا بخرید که به ان اطمینان داشته باشید.

راهنمای انتخاب پرینتر مناسب با کسب کار شما

چه بخواهید اولین چاپگر کارت شناسایی خود را بخرید یا چاپگر فعلی خود را ارتقا دهید، ما چاپگر مناسبی برای شما داریم. مجموعه چاپگرهای کارت شناسایی با کیفیت بالا از برندهای معتبری را دارد تا بتوانید مدل مناسبی را برای نیازهای کسب و کار خود بیابید.

ویژگی های اصلی:

  • قابل اعتماد، با کیفیت بالا و مقرون به صرفه
  • مناسب برای تمامی نیازهای چاپ
  • ایده آل برای چاپ کارت دانشجویی، کارت شناسایی کارمند، عضویت، برنامه های باشگاه مشتریان و ...

هنگام خرید چاپگر به چه نکاتی توجه کنیم؟

چاپگرهای کارت شناسایی برای اکثر دفاتر ضروری است. تعداد زیاد چاپگرهای موجود در بازار، در طیف بسیار وسیعی از کیفیت و قابلیت استفاده، انتخاب یکی از آنها را دشوارتر از آنچه باید باشد، می کند.هنگام خرید یک چاپگر خانگی از خود سوال کنید: آیا چاپگر لیزری یا جوهرافشان می‌خواهید، در هنگام خرید هزینه جوهر و کارتریج جایگزین چقدر است، و چه ویژگی‌های خاصی می‌خواهید نیازهای خاص شما را برآورده کند.

برای چه کاری از چاپگر استفاده خواهید کرد؟

اولین چیزی که باید تعیین کنید این است که چاپگر برای چه کاری استفاده خواهد شد. پاسخ ندادن به این سوال مانند خرید یک ماشین بدون توجه به اینکه ماشین برای چه چیزی استفاده می شود است.

آیا از آن برای کارهای سبک و اداری استفاده خواهید کرد یا این یک چاپگر تجاری است که می خواهید خریداری کنید؟ آیا تعداد زیادی عکس چاپ خواهید کرد؟ شما می خواهید یک چاپگر رنگی تهیه کنید؟ اگر نه، احتمالاً می توانید با خرید یک چاپگر تک رنگ در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید.

حتما بخوانید: 8 نکته در خرید پرینتر کارت

 

چه تعداد کارت میخواهید با پرینتر چاپ کنید؟

به عنوان مثال، چاپگرهایی که برای مصارف کوچک استفاده می‌شوند، عموماً دارای ظرفیت حدود 100 کارت هستند. در مقابل، چاپگرهای تجاری ظرفیت بسیار بیشتری برای کاغذ خواهند داشت، 250 کارت یا بیشتر

سالانه چند کارت شناسایی چاپ خواهید کرد؟

دانستن اینکه چه تعداد کارت شناسایی در سال چاپ خواهید کرد نیز مفید است. آیا سالانه بیش از 1000، 5000، 10000 یا 20000 کارت شناسایی چاپ خواهید کرد؟ سازمان‌هایی که نیازمندی‌های چاپ سالانه با حجم متوسط تا بالا هستند، ممکن است بخواهند چاپگر گران‌تری را از قبل خریداری کنند تا در هزینه‌های عرضه و نیروی کار صرفه‌جویی کنند

آیا برای چاپ بسیار سریع به آن نیاز دارید؟

چاپگری که بتواند حجم سنگین را تحمل کند یا فقط یک چاپگر ساده که هر چند وقت یکبار از آن استفاده خواهید کرد. هر چه افراد بیشتری از چاپگر استفاده کنند، باید چاپگر قوی تری خریداری کنید

سرویس

سطح خدمات مشتری که با یک فروشنده تجربه می کنید در میزان رضایت شما از خریدتان قابل انکار نیست. به طور کلی، شرکت هایی که دارای نمایندگی برند و خدمات پس از فروش هستند به‌طور مداوم پیگیری می کنند تا اطمینان حاصل شود که نیازهای شما برطرف شده است.

 

نمایندگی‌ها قیمت‌گذاری کمتری را بابت خدمات خود به دلیل تامین مستقیم از کارخانه دارند، که باعث می‌شود هزینه هر تعمیری کمتر شود. علاوه بر این، از آنجایی که فروشگاه فروشنده داری نمایندگی معتبر میباشد، معمولاً می توانند یک تکنسین را به محل شما بفرستند تا دستگاه شما را در همان روز تعمیر کند.

چگونه از کارت ها استفاده می شود؟

اولین چیزی که باید تعیین کنید نحوه استفاده از کارت ها است. آیا از آنها برای دسترسی به ساختمان و شناسایی بصری استفاده می شود یا برای پرداخت؟ هنگامی که به این سوالات پاسخ دادید، می توانید تعیین کنید که چه اطلاعاتی نیاز دارید و چه نوع کارتی را برای طراحی نیاز دارید. همچنین باید تعیین کنید که آیا فقط کارت های شناسایی چاپ می کنید یا برای کارت های موقت، کارت های رویداد یا انواع دیگر کارت ها استفاده می شود.

بودجه شما چقدر است؟

هنگام ارزیابی چاپگر کارت شناسایی برای خرید، مهم است که بدانید بودجه شما چقدر است. بسته به ویژگی ها و عملکرد مورد نیاز، می توانید بودجه خود را تعیین کنید. همچنین مطمئن شوید که هزینه لوازم، نرم افزار و پشتیبانی را نیز در نظر بگیرید.

آیا به چاپگر یک طرفه یا دو طرفه نیاز دارید؟

همه چاپگرهای کارت شناسایی در دو طرف کارت چاپ نمی شوند. برخی از آنها یک طرفه هستند، به این معنی که باید کارت را چاپ کنید و سپس به صورت دستی آن را به چاپگر برگردانید تا در پشت کارت چاپ شود. مزیت چاپگرهای دو طرفه این است که به طور خودکار کارت را برمی گردانند و در پشت کارت چاپ می کنند. بنابراین، هنگام خرید چاپگر کارت شناسایی، مهم است که بدانید در یک طرف یا هر دو طرف کارت شناسایی چاپ می کنید.

بهترین روش چاپ برای برنامه کارت شناسایی شما چیست؟

دو روش اصلی چاپ برای چاپگرهای رومیزی، مستقیم به کارت و انتقال مجدد است.

پرینتر کارت های مستقیم:  اکثر برنامه های کارت شناسایی از چاپ مستقیم به کارت استفاده می کنند. هد چاپ، ریبون را مستقیماً روی کارت اعمال می کند تا طرح و اطلاعات را روی کارت قرار دهد، از این رو اصطلاح مستقیم به کارت را می نامند. لطفاً توجه داشته باشید که اگر کارت از پیش چاپ شده استفاده نشود، یک حاشیه سفید کوچک در اطراف لبه کارت وجود دارد. مزایای چاپ مستقیم به کارت عبارتند از:

  • مقرون به صرفه تر
  • کیفیت متوسط
  • سرعت چاپ بیشتر
  • حاشیه سفید نازک (اگر از کارت های از پیش چاپ شده استفاده نمی شود)
  • ماندگاری متوسط

انتقال مجدد: چاپ انتقال مجدد کارت هایی با کیفیت بالا تولید می کند که روی لبه چاپ می شوند. تصویر کارت ابتدا برای انتقال فیلم اعمال می شود و سپس فیلم بر روی تمام سطح کارت اعمال می شود. از آنجایی که هد چاپ هرگز کارت را لمس نمی کند، برای چاپ روی کارت های هوشمند ایده آل است. مزایای چاپ انتقال مجدد عبارتند از:

  • کیفیت بالاتر
  • بدون نیاز به مدیریت موجودی کارت از پیش چاپ شده
  • بدون حاشیه سفید
  • ماندگاری بالاتر

 

به چه نوع ویژگی های امنیتی نیاز دارید؟

این به سازمان شما و نحوه استفاده از کارت ها بستگی دارد، اما راه های متعددی برای رفع امنیت وجود دارد. این شامل افزودن ویژگی‌هایی به طراحی کارت مانند امضا، آرم، میتواند به بالا بردن امنیت کارت شما کمک کند. علاوه بر این، با استفاده از کارت های هوشمند به جای کارت های بدون تراشه یا نوار مغناطیسی، سطح امنیتی بیشتری را به راه حل چاپ کارت شناسایی خود اضافه می کنید.

چه نوع اتصالی را ترجیح می دهید؟

یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید. اتصال Wi-Fi نیز گزینه ای در چاپگرهای انتخابی است و به سازمان شما امکان می دهد کارهای چاپی را از راه دور به چاپگرها ارسال کند..

کارت های شما چقدر باید دوام بیاورند؟

این به سازمان شما و نحوه استفاده از کارت ها بستگی دارد. آیا کارت‌های کوتاه‌مدتی هستند که برای چند روز یا چند هفته استفاده می‌شوند (مانند کلید اقامت، کارت مهمان، و مجوز رویداد)؟ آیا آنها کارتهای بلندمدتی هستند که باید چندین سال دوام داشته باشند (مانند شناسه دانشجویی در دانشگاه، شناسه ملی یا گواهینامه رانندگی)؟ عوامل زیادی وجود دارد که می تواند دوام کارت ها را تحت تأثیر قرار دهد، بنابراین توصیه می کنیم با یک متخصص صحبت کنید تا به شما در انتخاب چاپگر کارت شناسایی برای سازمان شما کمک کند.

معرفی بهترین فروشگاه های خرید پرینتر کارت

برای خرید پرینتهای کارت پی وی سی میتوان از سایت های معتبر و نمایندگی های دستگاه ها، این محصولات را خریداری کرد. علاوه بر اصل بودن کالا دقت کنید که گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی به شما ارائه شود. پیشنهاد ما به شما فروشندگان مطرح در این زمینه یعنی دیجی کالا,مانی کارت,ترب, ایمالز و مانی پردازش است.

دیجی کالا

یک پلتفرم خرید انلاین میباشد که فروشندگان محصولات خود را در این پلتفرم جهت فروش عرضه میکنند و میتوانید نام فروشگاه و قیمت و میزان رضایت مشتریان از محصول را دیده و سپس اقدام به خرید کنید.

ایمالز

یک پلتفرم انلاین که شما را مستقیم به فروشنده وصل میکند . در ایمالز سایت های فروش مختلف و قیمت های مختلف به شما نمایش داده میشود که با کلیک روی هرکدام مستقیم به سایت فروشنده اصلی متصل میشوید و میتوانید درباره محصول مورد نظرتان با او ارتباط بگیرید و محصول را از بهترین جا خریداری کنید.

ترب

سایت ترب هم هماند ایمالز شما را به فروشنده مسقیم محصول ارجاع میدهد و میتوانید با مقایسه قیمت ها و خدمات فروشگاه ها، از یک شرکت به دلخواه خرید کنید.

مانی کارت

سایت های دیگری علاوه بر سایت هایی که به شما چندین فروشگاه را جهت خرید معرفی میکنند وجود دارند . سایت مانی کارت با داشتن چندین نمایندگی از برندهای مختلف بین المللی و با ارائه خدمات پس از فروش محصولات، امکان خرید مستقیم محصول برند مورد نظرتان را فراهم میسازد. متخصصان این مجموعه همیشه در دسترس هستند و درصورت به مشکل خوردن در خرید و یا نحوه کار دستگاه ها، آماده ارائه پشتیبانی میباشند.

درصوذت تمام شدن مواد مصرفی پرینتر خود، میتوانید آنها را به راحتی و در هر زمانی که نیاز داشتید از سایت خریداری کنید تا در کمترین زمان ممکن بدست شما برسد. پرینتر های کارت مانی کارت دارای یک سال گارانتی بر روی همه پرینتر ها و 10 سال خدمات پس از فروش است.

مانی پردازش

این وبسایت نیز یک وبسایت فروش مستقیم محصولات پرینتهای تخصصی چاپ کارت پی وی سی و مواد مصرفی آنها میباشد که میتوانید با خیالی آسوده از آن خرید نمایید.میتوانید جهت راهنمایی در انتخاب محصولی که میخواهید انتخاب کنید مستقیم با کارشناس های فروش مجموعه در ارتباط باشید تا بهترین انتخاب را با توجه به نیاز های خود داشته باشید و از خرید خود رضایت داشته باشید.