چرا ازنرم افزار چاپ کارت استفاده کنیم؟

چرا , ازنرم , افزار , چاپ , کارت , استفاده , کنیم؟ با 0 نظر

نرم‌افزارهای چاپ کارت شناسایی ترکیبی عالی از راحتی فرایند صدور کارت و تضمین امنیت کارت چاپ شده هستند.  کارت شناسایی جهت ورودو خروج پرسنل سازمان و جهت شناسایی افراد یک مجموعه جهت دسترسی های مجاز مورد استفاده قرار میگرد. همچنین بخشی از تصویر برند شرکت یا کسب و کار است و می توانید پوشش های هولوگرافیک، کدهای QR و رمزگذاری پیشرفته را در این کارت ها گنجاند.

اگر میخواهید کارتی که چاپ میکنید ظاهری حرفه ای تر داشته باشد, حتما از نرم افزار صدور کارت استفاده کنید. هر پرینتر با تعدادی نرم افزار صدور کارت سازگار است. شما باید نرم افزاری را انتخاب کنید که با پرینتر چاپ کارت خودتان سازگار باشد. ظاهر حرفه ای یک کارت در وفاداری مشتری و جذب مشتری جدید بسیار مهم می‌باشد.

دلایل انتخاب نرم افزار تخصصی چاپ کارت شناسایی

اگرچه فتوشاپ یک ابزار طراحی گرافیکی بسیار پیشرفته و قدرتمند است، اما وقتی صحبت از طراحی و تولید کارت شناسایی می شود، نرم افزار تخصصی چاپ کارت شناسایی نیازهای لازم را بهتر تامین میکنند. ما در مانی پردازش انواع نرم افزار های چاپ کارت را به شما به صورت رایگان یا پولی عرضه میکینم.

از دلایلی که چرا باید از نرم افزارهای اختصاصی به جای یک برنامه طراحی عمومی مانند فتوشاپ استفاده کرد میتوان موارد زیر را نام برد.

بهره وری ساخته شده

نرم افزار ساخت کارت شناسایی به طور خاص برای تولید کارت شناسایی طراحی شده است و فرآیند طراحی و صدور و چاپ کارت را بخصوص در تیراژهای بالا تسهیل می کند. از طرف دیگر، فتوشاپ یک برنامه طراحی همه منظوره است که کارایی آن را برای طراحی کارت شناسایی کاهش می دهد.

شما باید به صورت دستی قالب ها، فیلدهای داده و گزینه های چاپ را تعریف کنید، که می تواند زمان بر و مستعد خطا باشد و همچنین المان ها و الگوهای کارت بسته به کاربردشان متفاوت هستند.

قالب های کاربر پسند آماده

نرم افزار کارت شناسایی شامل قالب های آماده  است که برای بخش ها و کاربردهای خاص طراحی شده اند. این الگوها طراحی را ساده می کند و به شما کمک میکند که کارت شناسایی شما مطابق استانداردها بین المللی باشد. در نرم افزارهای غیرتخصصی، شما باید چنین قالب هایی را از ابتدا توسعه دهید یا نمونه های موجود را ویرایش کنید که به مهارت های طراحی گسترده و زمان بیشتری نیاز دارد.

سادگی مدیریت داده ها

با نرم افزارهای تخصصی، مدیریت داده ها برای کارت های شناسایی بسیار آسان است.این نرم افزارها اغلب به پایگاه داده های مختلف مثل اکسل،اکسس و .. متصل می شوند و وارد کردن، ویرایش و چاپ داده های کارت شناسایی را ساده می کند. این عملکرد برای سازمان هایی که تعداد زیادی کارمند دارند بسیار مورد اهمیت است. مدیریت داده ها در فتوشاپ یا ابزارهای عمومی یک روش دستی است که مستعد اشتباهات و مغایرت داده ها است.

گزینه های امنیتی بهبود یافته

ویژگی‌های امنیتی پیشرفته مانند پوشش‌های هولوگرافیک، بارکدها و کدهای QR در نرم‌افزارهای تخصصی کارت شناسایی رایج هستند و برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز یا جعل بسیار مهم هستند. این ویژگی های امنیتی به طور یکپارچه با نرم افزار یکپارچه شده اند و حداکثر درجه ایمنی را برای کارت های شناسایی شما تضمین می کنند. انجام عملکردهای مشابه در ابزارهای عمومی به تخصص طراحی بیشتری نیاز دارد و به طور بالقوه منجر به نقص های امنیتی می شود.

صرفه جویی در زمان و هزینه

استفاده از نرم افزار تخصصی چاپ کارت شناسایی باعث صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه های عملیاتی می شود. ویژگی های خودکار آن فرآیند تولید کارت را ساده می کند، احتمال اشتباهات و نیاز به کار دستی را بصورت قابل توجهی کاهش می دهد. از طرف دیگر فتوشاپ به زمان بیشتری برای طراحی و کارهای ورودی داده نیاز دارد که ممکن است منجر به هزینه بیشتر و کاهش بهره وری شود.

استانداردسازی و انطباق پذیری

فتوشاپ یک ابزار طراحی بصری همه کاره است، اما در ساخت کارت های شناسایی نیاز به مهارت بالا و صرف زمان زیاد دارد. نرم افزار چاپ کارت شناسایی برای کارایی، کاربرپسندی، مدیریت ساده داده ها، ویژگی های امنیتی پیچیده، صرفه جویی در زمان و هزینه، و کمک به انطباق پذیری با خواشته سازمان شما طراحی شده است.

معرفی چند نرم افزار معروف چاپ کارت

در زیر برخی از بهترین پلتفرم هایی که برای چاپ کارت شناسایی توصیه می شود، معرفی شده اند.  ما در مانی پردازش نرم افزار لویالتی و کارت تخفیف , نرم افزار کارت هدیه, نرم افزار کارت smart id و ... را موجود داریم. برای دریافت اطلاعات بیشتر به شماره 02188442772  تماس بگیرید.

 

نرم افزار صدور کارت  شناسایی IDCreator

با استفاده از IDCreator می‌توانید در کمترین زمان ممکن طراحی کارت شناسایی خود را داشته باشید و با متصل کردن پایگاه داده به نرم افزار ، فرایند صدور کارت را به بهترین شکل انجام دهید. با انتخاب یک الگو و اضافه کردن متون و بارکد به آن شروع کنید همچنینی می به راحتی اشکال و بقیه المان ها را تغییر دهید یا موارد مورد نیاز خود را به طرح اضافه کنید.

مزایا

رابط کاربری ساده و کاربر پسند که به شما امکان می دهد با درجات مختلف طراحی و توانایی های فنی کارت شناسایی حرفه ای بسازید.

طیف گسترده ای از انتخاب های سفارشی سازی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد کارت شناسایی ایجاد کنید. اینها برای نیازهای منحصربه‌فرد، مانند طرح‌بندی‌ها، رنگ‌ها، فونت‌های مختلف و گنجاندن تصاویر و آرم‌ها در  طرح مناسب هستند.

معایب

از آنجایی که پلتفرم به صورت آنلاین کار می کند، کاربران باید یک اتصال اینترنتی قابل اعتماد برای دسترسی و استفاده از آن داشته باشند. افراد یا سازمان ها در مکان هایی با اتصال اینترنت ضعیف کار برایشان مشکل خواهد شد و .ممکن است نگرانی های امنیتی در مورد ذخیره و پردازش داده های کارت شناسایی حساس را افزایش دهد.

نرم افزار iDmanagement

خط تولید نرم افزار ID Manager برای ساخت کارت های شناسایی ساده، سریع و ارزان در نظر گرفته شده است. شاید شما یک پایگاه داده بسیار پیچیده و عظیم یا یک درخواست سفارش محدود داشته باشید - در هر صورت، iDmanagement نیاز شما را برطرف خواهد کرد.

مزایا

برای ساده‌سازی فرآیند رمزگذاری، می‌توانید کدگذاری نوار مغناطیسی و کارت هوشمند را بصورت همزمان انجام دهید.

برای کاربر پسند بودن توسعه داده شده است و به کاربران این امکان را می دهد که از طیف گسترده ای استفاده کنند، حتی آنهایی که دارای دانش طراحی گرافیکی متوسط هستند میتوانند باتوجه به سادگی نرم افزار با آن به راحتی کار کنند.

معایب

نرم افزار ممکن است با برخی چاگرهای صدور کارت شناسایی همخوانی نداشته باشد و یا جهت کد کردن کارت ها نرم افزار به کارتخوان های معینی قابلیت اتصال داشته باشد.

حتما بخوانید: نرم افزار لویالتی چیست؟

 

نرم افزار صدور کارت cardPresso

نرم افزار راحی و صدور کارت cardpresso  محصول شرکت اوولیس میباشد.این نرم افزار به صورت اختصاصی جهت طراحی و کار با پرینترهای چاپ کارت برند اوولیس طراحی شده است و لی دسترسی آن برای استفاده از سایر برندهای چاگر کارت شناسایی باز میباشد.

این نرم افزار برروی سیستم عامل ویندوز یا مکینتاش قابل اجرا میباشد.

مزایا

طراحی بهینه جهت اتصال پایگاه های داده مختلف با حجم های بالا همراه عکس فرد یا بدون آن

قابلیت ارتقا به ماژولهای بیشتر

معایب

برای مشتریانی که با نرم افزار ایجاد کارت شناسایی نسبتاً بی تجربه هستند، cardPresso ممکن است محیط پیچیده تری جهت کار داشته باشد. این نرم افزار دارای بسیاری از قابلیت ها و گزینه های سفارشی سازی است که ممکن است برای افراد گیج کننده باشد.

بسته به نسخه و ویژگی‌هایی که می‌خواهید، cardPresso در نسخه های متعددی عرضه شده است که قیمت های متفاوتی دارد. برای افراد یا سازمان های کوچک با بودجه محدود، این نرم افزار ممکن است مقرون به صرفه نباشد.

نرم افزار IDFlow

با IDFlow میتوانید کارت های شناسایی با کیفیت حرفه ای را برای اهداف امنیتی و برندسازی طراحی کنید.. این نرم افزار نشان ID به شما امکان می دهد نشان ها را با لوگو، رنگ ها و فونت های خود شخصی سازی کنید.

مزایا

از فناوری هایی مانند رمزگذاری نوار مغناطیسی، خواندن/نوشتن کارت های هوشمند بدون تماس مانند MIFARE Classic و MIFARE DESFire، iClass و کارت های RFID برای ایمن سازی کارت های شناسایی خود استفاده کنید.

بارکدهای 1 بعدی و 2 بعدی را روی کارت‌های شناسایی برای استفاده با سیستم‌ها و همچنین اسکن سریع و جمع‌آوری دقیق داده‌ها در حین تأیید و ورود افراد سازمان قرار دهید.

ثبت اثر انگشت و امضا برای استفاده در کارت های شناسایی چاپی. کارت های شناسایی عکس دار را رمزگذاری کنید تا بتوان از آنها در سیستم های کنترل دسترسی درب استفاده کرد.

معایب

مجموعه کاملی از ابزارها را برای طراحی و نگهداری کارت شناسایی ارائه می دهد، اما قابلیت های گسترده آن برای مبتدیان ممکن است استفاده صحیح از همه ویژگی های آن دشوار باشد.

از آنجایی که IDFlow یک نرم افزار کارت شناسایی حرفه ای است، ممکن است هزینه آن نسبتاً بالا باشد. برای شرکت های کوچک یا سازمان هایی با بودجه محدود، این ممکن است مقرون به صرفه ترین انتخاب نباشد.

IDFlow ممکن است نیازمندی های سیستمی مختلفی داشته باشد که با توجه به نسخه و خدماتی که انتخاب می کنید تعیین می شود. برای حداکثر عملکرد، کاربران باید اطمینان حاصل کنند که هر دو ترکیب نرم افزار و سخت افزار آنها این معیارها را برآورده می کنند.

نرم افزار AlphaCard ID Suite

 قابلیت های ایجاد کارت و اتوماسیون با استفاده آسان با اتصال پایگاه داده و یک پلت فرم مدیریت اطلاعات پیشرفته ترکیب شده است که فرایند صدور کارت در تیراز بالا را بهبود میبخشد.

مزایا

AlphaCard دارای یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند است که استفاده آن را برای کاربرانی با دانش مختلف طراحی و تخصص اسان میکند. به دلیل سهولت استفاده، طراحی و ساخت کارت شناسایی به سرعت و کارآمد انجام میشود.

این نرم افزار انواع قالب‌های زیبایی‌شناختی و امکانات سفارشی‌سازی را ارائه می‌دهد که به مشتریان امکان می‌دهد کارت‌های شناسایی شخصی‌سازی شده را متناسب با نیازهای فردی خود تولید کنند.

معایب

هزینه اولیه نرم افزار AlphaCard، به ویژه نسخه های پیشرفته آن، ممکن است قابل توجه باشد.

برخی از ویژگی‌های پیچیده و انتخاب‌های سفارشی‌سازی ممکن است نیاز به کار بیشتر با نرم افزار و عادت کردن داشته باشد.

این نرم افزار به صورت اختصاصی برای پرینتر های AlphaCard  طراحی شده است و در استفاده از آن با پرینتربرندهای مختلف ممکن است دارای خطاهایی باشد.