کاربرد کارت هوشمند در بیمارستان

کاربرد , کارت , هوشمند , بیمارستان با 0 نظر

چگونه کارت های مراقبت بهداشتی هوشمند به بیمارستان ها کمک می کنند؟

 

کارت مراقبت های بهداشتی می تواند به طور قابل توجهی کاهش هزینه های اداری بیمارستان را در پی داشته باشند  در حالی که باعث حفظ یا بهبود سطح فعلی کیفیت مراقبت میشوند .

استفاده از کارت بهداشتی هوشمند می تواند به چندین روش به بیمارستان ها کمک کند : 

            

  • بهبود کیفیت مراقبت
  •  بهبود مدیریت مدارک پزشکی
  • افزایش کارایی اداری
  • شناسایی بیمار بهبود یافته است
  • افزایش حریم خصوصی، امنیت و محرمانه بودن

 

در تایید هویت یک بیمار در حال درمان  , کارت های هوشمند می توانند شناسه های بسیار قابل اعتماد و مطمئن باشند. این کارت ها می توانند به طور ایمن مدارک هویت های مختلف (مانند پین، عکس، یا بیومتریک) را روی کارت ذخیره کنند و باعث می شود که مدارک و اسناد همه یک جا و به صورت امن ذخیره شوند. یک کارت هوشمند همچنین می تواند از امضاهای دیجیتال پشتیبانی کند که می تواند اطمینان حاصل کند که اطلاعات اصلاح نشده است. بنابراین کارت های هوشمند می تواند مانع مهمی برای سرقت هویت و تقلب در زمینه پزشکی باشد .

 

 افزایش سرعت اداری و مدیریت زمان و ارایِه منابع لازم برای پذیرش یک بیمار، جزو اندازه گیری های حیاتی و کارایی بیمارستان است. اتاق های انتظار شلوغ، مشغولیت کارکنان و  رونوشت دستی از اطلاعات مهم و فرم های دست نوشته، همه فرصت هایی برای خطا ایجاد می کنند. کارت مراقبت های بهداشتی می تواند زمان لازم برای پذیرش را با ارائه دسترسی فوری به اطلاعات دقیق بیمار کاهش دهد. علاوه بر این، مجموعه ای از اطلاعات که معمولا توسط بیمار ارائه می شود، می تواند از طریق یک فرآیند پیش ثبت شده آنلاین و به یک کارت هوشمند ارسال شود. در آخر، پذیرش می تواند ساده باشد، زمانی که بیماران از کیوسک های هوشمند و بدون سرنشین استفاده می کنند و کل عنصر کار را از بین می برند. این افزایش بهره وری می تواند به کاهش هزینه ها، کاهش اشتباهات  و بهبود تجربه بیمار کمک کند.

کارت های هوشمند صادر شده به عنوان شناسه های ارائه کننده خدمات بهداشتی می توانند از طریق طیف وسیعی از وسایل ارتباطی از راه دور دسترسی به اطلاعات را از طریق دسترسی مقرون به صرفه ای ارائه دهند. به عنوان یک نتیجه، ارائه دهندگان خدمات بهداشتی می توانند در زمان لازم و در جایی که به آن نیاز دارند، دسترسی پیدا کنند.

یک کارت هوشمند که توسط یک خواننده قابل حمل قابل دسترسی است، می تواند اولین پاسخ دهنده به اطلاعات پزشکی حیاتی در صحنه یا در مسیر بیمارستان باشد. کارت های هوشمند، شناسایی فوری بیمار و دسترسی به پرونده پزشکی بیمار را فراهم می کند، حتی زمانی که بیمار هوشیار نیست تا بتواند اطلاعات پزشکی را به طور دقیق انتقال دهد یا زمانی که موانع زبان مانع برقراری ارتباط موثر شود , بیماران از درمان سریع تر و بهبود یافته بهره مند شوند.

 

https://www.securetechalliance.org :منبع