نکات مهم برای چاپ کارت شناسایی پی وی سی

نکات , مهم , برای , چاپ , کارت , شناسایی با 0 نظر

کارت های شناسایی پی وی سی در حال افزایش هستند، اما باید هنگام سفارش کارت‌های شناسایی پلاستیکی خود چه چیزی را در نظر بگیریم؟

به عنوان چاپگر کارت های پی وی سی ، انواع مختلفی از کارت های شناسایی پلاستیکی را برای انواع مختلف سازمان های بزرگ و کوچک می بینیم. دیدن انواع مختلف داده‌هایی که در کارت‌های شناسایی ما چاپ می‌کنیم، جالب است. به طور سنتی همیشه نام و تصویر دارنده کارت وجود دارد، معمولاً شماره کارمند یا عنوان شغلی. با این حال، ما اکنون شروع به دیدن داده های پیچیده تری مانند گواهینامه های دارندگان کارت یا حقوق دسترسی شرکت کرده ایم.

کارت‌های شناسایی پی وی سی می‌توانند به همان اندازه که شما نیاز دارید اطلاعات کمی داشته باشند و دیگر تنها در اختیار شرکت‌های بزرگ‌تر نیستند. ما در کنار بسیاری از شرکت های کوچکتر کار می کنیم که تنها به 20 کارت شناسایی برای کارکنان خود نیاز دارند و به دنبال ساده ترین کارت پلاستیکی متناسب با نیاز خود هستند.

اگر قصد معرفی کارت شناسایی شرکت را دارید، باید موارد زیر را در نظر بگیرید.

چه اطلاعاتی در کارت شناسایی خود نیاز دارم؟

اولاً، لازم نیست مسائل را بیش از حد پیچیده کنید. شرکت‌های مختلف باید داده‌های مختلفی را با توجه به نوع صنعتی که در آن قرار دارند و افرادی که با آن‌ها کار می‌کنند نمایش دهند. به هر حال می‌توانید هر اندازه که می‌خواهید داده را روی کارت پلاستیکی خود نمایش دهید، اما فقط مطمئن شوید که همه موارد اولیه پوشش داده شده است.

هنگام ارائه داده‌های شما، باید این اطلاعات را در قالب یک صفحه گسترده اکسل با هر نوع اطلاعات در یک ستون جداگانه ارائه کنیم. داده‌ها مستقیماً از صفحه گسترده شما استخراج می‌شوند، بنابراین مهم است که قبل از ارسال داده‌های خود، تمام املای آن را بررسی کنید.

چه نوع تصویری باید ارائه کنم؟

برای دریافت بهترین کیفیت چاپ، تصویر شخصی‌سازی‌شده روی کارت شناسایی پی وی سی شما باید دارای یک تیف یا jpeg با کیفیت خوب (حداقل 300dpi) باشد. خانم ها لطفاً مطمئن شوید که پشت موهای خود پنهان نشده اید و آقایان لطفاً هر گونه عینک آفتابی یا کلاه را بردارید. به یاد داشته باشید که مردم باید بتوانند به راحتی شما را از روی کارت شناسایی شناسایی کنند.

آیا به چیز دیگری برای همراه کارت شناسایی نیاز دارم؟

ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما وقتی کارت شناسایی شرکت خود را دارید، می خواهید با آنها چه کار کنید؟ شاید کارمندان شما فقط به اینها نیاز داشته باشند تا در کیف پول خود بگذارند تا در صورت نیاز و در صورت نیاز نمایش داده شوند. با این حال، اگر از کارکنان خود می خواهید که آنها را در حین بازدید از مشتریان یا انجام روز کاری خود بپوشند، باید یک بند یا نگهدارنده پشتی برای همراه کارت خود بخرید. ما طیف وسیعی از لوازم جانبی کارت پلاستیکی را برای چنین مواقعی عرضه می کنیم، لطفاً برای جزئیات بیشتر به قسمت فروش لوازم جانبی ما مراجعه کنید.

اگر اطلاعات بیشتری در مورد کارت شناسایی پی وی سی یا لوازم جانبی کارت پلاستیکی ما می خواهید، لطفا همین امروز با تیم ما تماس بگیرید.

معرفی کارت های پی وی سی مناسب کارت شناسایی

با وجود ویژگی‌ها و تغییرات بسیار زیادی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، تصمیم‌گیری اینکه کدام کارت شناسایی برای نشان‌ها و برنامه کنترل دسترسی شما بهترین است، می‌تواند کار طاقت‌فرسایی باشد. در ادامه برای راهنمایی بهتر شما انواع کارت های مناسب چاپ کارت شناسایی روی ان ها را به شما معرفی میکنیم.

کارت های مجاورتی

این کارت‌های قابل چاپ با اندازه کارت اعتباری هستند و دارای یک آنتن و تراشه الکترونیکی هستند که بین دو کارت پلاستیکی نازک قرار گرفته‌اند. ترکیب آنتن و تراشه برای ارتباط با یک سیستم کنترل دسترسی برای ارائه ورودی به یک مکان استفاده می شود.

در قالب های متعدد موجود است، باید فرمت کارت مجاورتی را انتخاب کنید که سیستم کنترل دسترسی شما برای آن پیکربندی شده است. اگر مطمئن نیستید که چه قالبی باید سفارش دهید، به سادگی کادر کارت های پروکسی فعلی خود را علامت بزنید. به طور معمول، فرمت کارت روی جعبه برچسب گذاری شده است.

برخلاف بارکدها یا کارت های دیگر، کارت های مجاورتی نیازی به تماس با کارت خوان پروکس ندارند، بنابراین طول عمر بیشتری دارند. ما در مانی پردازش طیف گسترده‌ای از برندها و قالب‌های کارت پروکس را برای مطابقت با نیازهای تجاری شما ارائه میکنیم، از جمله:

پی وی سی استاندارد

کارت پی وی سی استاندارد یک گزینه کارت همه جانبه عالی است، به ویژه هنگامی که با چاپگرهای مستقیم به کارت استفاده می شود. کارت‌های شناسایی PVC با کیفیت گرافیکی دارای لبه‌ها و سطوح صاف، تمیز و بدون آلودگی‌های سطحی مانند گرد و غبار، روغن یا اثر انگشت هستند. کارت های PVC باکیفیتی که ما حمل می کنیم، همگی به صورت بصری بازرسی یا اسکن نوری می شوند تا خلوص و تمیزی آنها تأیید شود.

تاشو

این کارت ها بزرگتر و ضخیم تر از کارت های پروکس استاندارد هستند، همچنین کارت های تاشو را می توان به همان روش برنامه ریزی کرد. اینها معمولاً با کارت‌های چسب قابل چاپ استفاده می‌شوند و امکان استفاده مجدد را فراهم می‌کنند، زیرا در صورت چاپ اعتبارنامه‌های مختلف، چسب حذف می‌شود. چسب ها در مواد مایلار و کاغذی در دو اندازه مختلف کارتی عرضه می شوند. کسب‌وکارهایی که اعتبارنامه‌های موقت یا پیمانکاران را ارائه می‌کنند معمولاً از این کارت‌ها برای دسترسی به درب استفاده می‌کنند.

کامپوزیت

این کارت ها برای انتقال مجدد (انتقال معکوس) و لمینیت چاپگرها برای جلوگیری از تاب برداشتن کارت ها ایده آل هستند. همچنین این کارت ها برای کسانی که از کارت ها در دمای شدید برای جلوگیری از ترک خوردگی و شکنندگی کارت استفاده می کنند, مناسب است. برنامه های تجاری که ممکن است نیاز به شناسه در فضای باز یا در یک محیط صنعتی داشته باشند، معمولاً از این نوع کارت برای جلوگیری از شکستگی استفاده می کنند.

چه کسانی از کارت های مجاورتی استفاده می کنند؟

  • دانشگاه ها
  • سازمان های دولتی
  • کسب و کار
  • شرکت ها
  • هر کسی که سیستم کنترل دسترسی و کارت خوان 125 کیلوهرتز دارد

کارت های پی وی سی

پلی وینیل کلراید پلاستیک - یا پی وی سی - کارت های خالی بدون هیچ گونه فناوری داخلی مانند آنتن یا تراشه هستند. علاوه بر این، آنها پرکاربردترین کارت شناسایی عکس هستند. کارت‌های PVC برای شناسایی بصری در جایی که کنترل دسترسی خودکار یا مجاورت نگران کننده نیست، بهترین استفاده را دارند.

رایج ترین اندازه مورد استفاده، اندازه استاندارد "کارت اعتباری" است که به عنوان CR80 نیز شناخته می شود. کارت های پی وی سی در اندازه های CR79 (معمولاً با پشت چسب) و CR100 (برای رویدادها) نیز موجود است.

کارت های پی وی سی در چه مواردی کاربرد دارند؟

  • کارت های عضویت
  • شناسه دانشجویی
  • کارت IDSmart پزشکی با تراشه
  • شناسه کارمند
  • هر جایی که ID مورد نیاز است اما قابلیت کنترل دسترسی نیست

کارت های هوشمند

این کارت های فناوری دارای یک تراشه تعبیه شده با حافظه قابل دسترسی و یک ریزپردازنده با قابلیت اجرای برنامه ها هستند. کارت‌های هوشمند اغلب برای برنامه‌هایی استفاده می‌شوند که در آن‌ها باید مقدار مرتبط با دارنده کارت را پیگیری کنید.

کارت های هوشمند در دو نوع مختلف موجود هستند:

  1. تماس (تراشه در معرض)
  2. بدون تماس (آنتن)

کارت های هوشمند چه کاربردی دارند؟

  • امنیت شبکه
  • کارت VendingSmart بدون تراشه
  • برنامه های غذایی
  • برنامه های وفاداری
  • کارت های حمل و نقل
  • پول نقد الکترونیکی
  • کارت های نوار مغناطیسی
کارت های هوشمند نوار مغناطیسی

برای سازمان‌هایی که دارای سیستم دسترسی یا ورود هستند که به کارت‌ها برای ورود و خروج یا شناسایی کارمندان نیاز دارند، کارت‌های نوار مغناطیسی را حمل می‌کنیم. فناوری نوار مغناطیسی را می توان به عنوان اضافی برای ذخیره اطلاعات به انواع کارت های دیگر اضافه کرد. کارت های Magstripe در دو نوع موجود هستند:

اجبار بالا

کارت های با اجبار بالا که "HiCo" نیز نامیده می شود، رایج ترین و توصیه شده ترین نوع ماگ استریپ هستند. به دلیل داشتن میدان مغناطیسی قوی، داده ها را برای مدت طولانی تری حفظ می کنند و دوام بیشتری دارند. علاوه بر این، کارت های HiCo در برابر آسیب بیشتر میدان های مغناطیسی مقاوم هستند.

اجبار کم

اجبار کم - یا LoCo - اغلب برای ذخیره‌سازی داده‌های کوتاه‌مدت مانند کلید اتاق‌های هتل یا مجوزهای پارک موضوعی استفاده می‌شود. کارت های LoCo کمتر از کارت های اجباری بالا استفاده می شوند و ممکن است در اثر تماس با میدان مغناطیسی آسیب ببینند.

فناوری نوار مغناطیسی برای چه مواردی استفاده می شود؟
  • زمان و حضور
  • برنامه های ناهار
  • کارت های کتابخانه
  • کارت های اعتباری
  • کنترل دسترسی

مهم است که به یاد داشته باشید که نوع کارت هایی که استفاده می کنید توسط زیرساخت هایی که در سازمان خود در مسافرخانه دارید محدود می شود. برای مثال، نمی‌توانید از یک کارت هوشمند با سیستم کنترل دسترسی برای کارت‌های مجاورتی 125 کیلوهرتز استفاده کنید.

تعیین نوع کارت مناسب برای نیازهای منحصر به فرد کسب و کار شما می تواند بسیار دشوار باشد، و به همین دلیل است که ما می خواهیم قبل از خرید اطلاعات صحیح را به شما آموزش دهیم. ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا یک برنامه صدور کارت شناسایی موفق داشته باشید و در این فرآیند در هزینه خود صرفه جویی کنید. امروز با یکی از مشاوران ما در مانی پردازش تماس بگیرید.

چهار دلیل برای انتخاب کارت شناسایی PVC

بنابراین شما به چاپ نشان شناسه برای کسب و کار یا سازمان خود فکر کرده اید و نمی توانید تصمیم بگیرید که آنها را بر روی کاغذ کارتی یا پلاستیک PVC چاپ کنید. دلایل زیادی برای انتخاب کارت شناسایی PVC پلاستیکی به جای کاغذ وجود دارد.

  1. کارت های پی وی سی بادوام هستند و عمر بیشتری نسبت به کاغذ دارند.
  2. کارت های چاپ شده روی پی وی سی ظاهر حرفه ای تری دارند. سطح صاف کارت های PVC باعث ایجاد تصاویر و متن واضح می شود.
  3. کارت های پی وی سی مانند کاغذ خم و چروک نمی شوند.
  4. کارت های چاپ شده روی پی وی سی به دلیل عمر طولانی کارت نیازی به چاپ مجدد ندارند. برای طول عمر بیشتر کارت، یا اگر کارت های پلاستیکی خود را لمینیت می کنید، کارت های کامپوزیت PVC-PET را در نظر بگیرید.

چرا PVC را برای امنیت توصیه می کنیم؟

  • کارت های پی وی سی به طور کلی بهترین راه حل برای تولید کارت شناسایی در نظر گرفته می شوند زیرا بادوام و انعطاف پذیر هستند.
  • چاپ تمام متن ها، عکس ها و گرافیک هایی که برای ایمن نگه داشتن کسب و کار خود نیاز دارید، برای شما آسان خواهد بود. ما حتی امکان افزودن نشان‌های هولوگرافیک و واترمارک را نیز فراهم کرده‌ایم، دو ویژگی که جعل نشان‌های ID شما را غیرممکن می‌کنند.
  • استفاده از PVC نه تنها به این معنی است که بازتولید نشان های شما دشوارتر است، بلکه تصویری حرفه ای از شرکت شما نیز ارائه می دهد. آنها به سرعت با دقت بی عیب و نقص چاپ می شوند و شما هرگز نگران لکه شدن یا خونریزی نیستید.
  • برای یک بازدیدکننده، این تجربه یکپارچه اولین تاثیر استثنایی را ایجاد می کند. برداشت اول همه چیز است، بنابراین یک تجربه چاپ روان برای مهمانان و کارمندان به طور یکسان می تواند دنیای متفاوتی را ایجاد کند.
  • بهتر از همه، این وعده صرفه جویی قابل توجهی در هزینه را می دهد. هنگامی که یک چاپگر PVC ID را به کسب و کار خود اضافه می کنید، یک سیستم شناسایی قابل اعتماد در حال استفاده خواهید داشت که نیاز شما به پرسنل امنیتی را کاهش می دهد و مسئولیت قانونی شما را کاهش می دهد.

سوالات متداول در مورد کارت PVC

 آیا کارت های پی وی سی انواع مختلفی دارند؟

کارت های پی وی سی می توانند در اشکال مختلف موجود باشند تا بتوانید راه حل دقیق کارت شناسایی سفارشی مورد نیاز خود را داشته باشید. این شامل اندازه و ویژگی های تعبیه شده ای است که کارت های شما دارند.

همچنین، برای آن دسته از سازمان‌هایی که می‌خواهند تا حد امکان سبز باشند، می‌توانید کاغذ کارت PVC ساخته شده از مواد بازیافتی را تهیه کنید.

این کارت برای چه کسانی است؟

اگر به دنبال انعطاف پذیری نهایی سفر، مزایای بی نظیر سبک زندگی و مزایای سرمایه گذاری سطح بعدی هستید، Ultra برای شما مناسب است. هیچ شرط حداقل درآمدی برای این کارت نقدی وجود ندارد، هیچ تاثیری بر امتیاز اعتباری شما ندارد، و نرخ های APR هولناکی وجود ندارد. همچنین تا 0.1٪ از خریدهای داخل اروپا و بریتانیا و 1٪ در خارج (با سقف قیمت طرح ماهانه) درآمد خواهید داشت.