معرفی پرینتر نیسکا PRC201

معرفی , پرینتر , نیسکا , PRC201 با 0 نظر

پرینتر چاپ کارت Nisca PR C201 به عنوان یک چاپگر کارت pvc با اندازه نسبتاً کوچک و با قابلیت استفاده رومیزی شناخته می‌شود. معمولاً به همان اندازه‌ای که توانایی و قابلیت پرینترها افزایش می‌یابد، تغییراتی در خصوصیات ظاهری آن‌ها دیده می‌شود که یکی از آنها بزرگ شدن محصول است. این چاپگر کارت شناسایی به عنوان یکی از گزینه‌های محدود و ارزان قیمت در بازار شناخته می‌شود که کارایی آن مانند پرینتر فارگو ۵۰۰۰ نیست.

به همین دلیل در این مطلب به معرفی پرینتر چاپ کارت Nisca PRC201 خواهیم پرداخت و برخی از شرایط عملکردی مناسب و مواد مصرفی آن را نیز ذکر خواهیم کرد.

 

توصیف کلی پرینتر چاپ کارت Nisca PR-C201  :

 

پرینتر چاپ کارت Nisca 201 به عنوان یک چاپگر با اندازه نسبتاً کوچک شناخته می‌شود که برای سازمان‌های کوچک مانند اداره پلیس، کتابخانه‌ها، مدارس، باشگاه‌ها و موارد مشابه آنها استفاده می‌شود. این دستگاه می‌تواند کیفیت چاپ بالا در اختیار کاربران قرار دهد و در عوض نگهداری آن آسان و بدون هزینه بالا است. این چاپگر نیسکا با وزن سبک طراحی شده است و دارای یک نمایشگر LCD چرخان برای نشان دادن وضعیت های مختلف دستگاه است. به همین دلیل از این چاپگر می‌توان بر روی میز یا در فضاهای محدودتر هم استفاده کرد.

پرینتر چاپ کارت Nisca توانایی چاپ با کیفیت بالا را دارد که می‌تواند 144 کارت یک رو را در یک ساعت چاپ کند. کیفیت چاپ این چاپگر 24 بیت یا 300dpi به صورت لب به لب است. این دستگاه دارای یک ریبون استاندارد با غلطک تمیز کننده و نرم افزار چاپ و طراحی کارت است. مخزن ورودی این دستگاه ۱۰۰ کارت pvc ظرفیت دارد و همراه با ماژول‌های انکودر می‌تواندکارت های هوشمند و کارت‌های مایفر را نیز چاپ کند.

 

ویژگی‌ها و مشخصات فنی پرینتر چاپ کارت Nisca PRC201  :

 

به عنوان یک نکته کلی به خاطر داشته باشید که نباید انتظار کارایی  پرینتر هایی مانند پرینتر فارگو5000 را ازپرینتر چاپ کارت Nisca PR داشته باشید. این پرینتر هم از لحاظ اندازه و هم از لحاظ کارایی در سطح پایین‌تری نسبت پرینترهای فارگو قرار دارد. برخی از مشخصات فنی و ویژگی‌های این پرینتر به صورت زیر هستند:

1.قابلیت چاپ با کیفیت 300dpi و 24bit رنگی

2.پشتیبانی از تکنولوژی چاپ سابلیمیشن و تکنولوژی چاپ مستقیم

3.قابلیت چاپ بر روی انواع کارت pvc و کارت پلاستیکی

4.پشتیبانی از اندازه استاندارد CR80 ضخامت استاندارد 30mil

5.قابلیت چاپ بصورت لب به لب و کامل

6.ظرفیت مخزن ورودی ۱۰۰ عددی برای چاپ کارتهای تک  رو

7.ظرفیت مخزن خروجی ۳۰ عددی برای چاپ کارت‌های تک رو

8.دارای حافظه ذخیره سازی تصاویر با ظرفیت ۸ مگابایت

9.انواع ریبون بشکل کارتریج به همراه غلطک تمیز کننده

10.قابلیت چاپ ۱۴۴ کارت رنگی به صورت تک رو در یک ساعت

11.امکان کد گذاری کارت‌های مغناطیسی و همچنین کارت‌های هوشمند بدون تماس

شرایط عملکردی مناسب برای چاپگر نیسکا:

 

برای استفاده استاندارد از پرینتر چاپ کارت Nisca پی ار سی 201  و همچنین دریافت بالاترین بازدهی از این چاپگر، لازم است که شرایط مناسب و استاندارد را برای استفاده از آن فراهم کنیم. این شرایط استاندارد شامل تأمین جریان الکتریکی مناسب، شرایط رطوبتی و دمای مناسب و همچنین ارتباط دستگاه با نرم افزار است. از جمله شرایط مناسب این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

_اتصال به جریان الکتریکی ۱۲۰ تا ۲۲۰ ولت

_امکان استفاده بر روی ویندوزهای مایکروسافت

_استفاده از پورت usb برای اتصال به کامپیوتر

_استفاده از نرم افزار طراحی و چاپ کارت مناسب

_شرایط رطوبتی بین ۱۰ تا ۷۰%

_شرایط دمایی بین ۱۵ تا ۴۰ درجه سانتیگراد

_استفاده از کارت pvc و کارت‌های پلاستیکی مانند پلی اتیلن

 

مواد مصرفی چاپگر چاپ کارت Nisca 201:

 

پرینترهای معرفی شده توسط برند نیسکا معمولاً کارآیی محدودی دارند و به همین دلیل وجود مواد مصرفی و تعویض آنها به موقع می‌تواند تأثیر مهمی داشته باشد. این مواد مصرفی ممکن است شامل ریبون برای پرینتر یا ابزارهای مختلف برای تعمیر و نگهداری آن باشد. از جمله مواد مصرفی پرینتر چاپ کارت Nisca می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.ریبون چاپگر:به طور کلی در این پرینتر 3 نوع ریبون استفاده می‌شود. ریبون تک رنگ مشکی، ریبون رنگی تمام رنگ و ریبون KO برای چاپ آنی کارت pvc.

2.کیت تمیز کننده:این کیت تمیز کننده توسط شرکت به شکل استاندارد برای تمیز کردن بخش‌های مختلف دستگاه به کار گرفته می‌شود.

3.ماژول انکودر و ماژول چاپ دورو:این دو ماژول به صورت جداگانه در بازار عرضه می‌شوند و استفاده کننده از دستگاه می‌تواند با توجه به شرایط مختلف آنها را برای دستگاه خود انتخاب کند.