به صرفه ترین مدل پرینتر فارگو کدام است؟

صرفه , ترین , مدل , پرینتر , فارگو , کدام , است؟ با 0 نظر

اگر به دنبال تهیه یک پرینتر به صرفه هستید در این مطلب با ما همرا ه باشید. یکی از به صرفه ترین پرینتر های بازار در حال حاظر پرینتر های فارگو هستند و از بین مدل های فارگو, فارگو 5000 به صرفه ترین مدل بازار است.

در ادامه ابتدا برای فهم بهتر پرینتر چاپ کارت را به شما معرفی کرده ایم سپس پرینتر های چاپ کارت فارگو را بیشتر بررسی میکنیم.

چاپگر کارت شناسایی چیست؟

چاپگر کارت شناسایی دستگاهی است که روی کارت پلاستیکی (PVC) چاپ می کند. از آنها برای چاپ نشان های شناسایی کارمند، کارت های عضویت، کارت های اعتباری و موارد دیگر استفاده می شود.

چاپگرهای کارت شناسایی مانند چاپگرهای جوهرافشان معمولی کار می کنند. چاپگر اداری شما یک تکه کاغذ خالی را می مکد، روی آن چاپ می کند و سپس محصول نهایی را بیرون می ریزد تا فوراً از آن استفاده کنید. به همین ترتیب، چاپگر کارت شناسایی یک کارت پی وی سی سفید را می مکد، طرح شما را چاپ می کند و سپس کارت را بیرون می اندازد تا بتوانید بلافاصله از آن استفاده کنید.

در حالی که استفاده از آنها مانند چاپگر کاغذی شما آسان است، چاپ روی پلاستیک به فرآیند و قطعات داخلی متفاوتی نیاز دارد. این بدان معناست که چاپگرهای کارت شناسایی معمولاً گرانتر از چاپگرهای جوهرافشان هستند.

تفاوت ها را بشناسید

اگر تازه شروع به تحقیق در مورد چاپگرهای ID کرده اید، مهم است که بدانید چه کاری باید انجام دهید زیرا گزینه های زیادی وجود دارد.

اگر علاقه مند هستید، در مورد ویژگی های مختلف چاپگر کارت شناسایی بخوانید.

برخی برای چاپ صد کارت در سال در حالی که برخی دیگر برای چاپ هزاران کارت در سال ساخته می شوند. . . و قیمت مطابقت دارد. پیدا کردن بهترین گزینه برای شما بسیار آسان است.

نکته حرفه ای: خرید چاپگر اغلب با همه چیزهایی که نیاز دارید همراه نیست. خرید یک سیستم یک جعبه کامل که همراه با چاپگر، نرم افزار طراحی کارت، دوربین و لوازم ارائه می شود، رایج تر است.

آیا به چاپگر کارت شناسایی نیاز دارم؟

اگر کارمند دارید یا به مشتریان کارت ارائه می دهید، به کارت شناسایی نیاز دارید، اما اینکه آیا نیاز به خرید چاپگر شناسایی دارید به دو عامل بستگی دارد:

  1. صدور فوری - آیا باید فوراً از کارت های خود استفاده کنید؟ اگر چنین است، چاپ آنها در داخل خانه با چاپگر کارت شناسایی تنها گزینه شماست.
  2. حجم - اگر فقط به چند کارت در سال نیاز دارید، احتمالاً می توانید از یک سرویس آنلاین استفاده کنید که در آن می توانید به ازای هر کارت پرداخت کنید. خدمات چاپ کارت مانی کارت را بررسی کنید. اگر به صد یا بیشتر کارت نیاز دارید، ریاضیات نشان می‌دهد که بهترین تصمیم از نظر مالی خرید یک دستگاه کارت شناسایی است. این به این دلیل است که یک سرویس به ازای هر کارت 15 هزار تومان یا بیشتر هزینه خواهد داشت، در حالی که چاپگر هزینه اولیه بالایی دارد، اما کارت ها تقریباً 4 هزار تومان برای هر کارت هزینه دارند.

1. چرا داشتن چاپگر کارت؟

اگر می خواهید کارت های پلاستیکی را معقول، سریع و منظم چاپ کنید، داشتن یک چاپگر کارت ارزشش را دارد. شما این امکان را دارید که جاهای خالی را چاپ کنید و همچنین کارت های از پیش چاپ شده را شخصی سازی کنید.

 به عنوان مثال: با نام و اطلاعات شخصی برای کارت شناسایی کارکنان. با یک دستگاه شخصی شما مستقل از ارائه دهندگان خدمات چاپ و زمان تولید و تحویل هستید. به خصوص با تعداد کم نسخه، داشتن چاپگر کارت پلاستیکی از جمله لوازم چاپ کارآمد است. علاوه بر این، حفاظت از داده‌ها موضوع مهمی است: برای شخصی‌سازی کارت‌های شناسایی، نیازی به انتقال داده‌های محرمانه به اشخاص ثالث ندارید.

2. چاپگر کارت چگونه کار می کند؟

 همه چاپگرهای کارتی به همین ترتیب کار می کنند: اساساً برای اعمال رنگ روی کارت گرما لازم است. به همین دلیل کارت پلاستیکی از طریق چاپگر کارت به موازات یک نوار رنگی و در کنار هد چاپ ترمو منتقل می شود. بسته به نوع کاربرد جوهر، بین چاپ مستقیم و انتقال مجدد تفاوت قائل می شود. وضوح استاندارد چاپ کارت 300 نقطه در اینچ (300 نقطه چاپ در هر اینچ یا به جای 12 نقطه چاپ در هر میلی متر) است. همچنین دستگاه هایی با 600 dpi موجود هستند. یکی از مزایای این دستگاه ها این است که می توان کوچکترین عناصر را چاپ کرد، به عنوان مثال. نوشته های میکرو، شفاف و به خوبی خوانا.

2.1. فرآیند چاپ مستقیم چگونه کار می کند؟

در مورد چاپ مستقیم، رنگ مستقیماً از روی ریبون روی کارت خالی اعمال می شود که یا تک رنگ است یا از چندین فیلد رنگی متوالی تشکیل شده است. بسته به نوع چاپ رنگی یا تمام رنگی، رنگ از طریق گرمای چاپ یا با عبور از کارت یا به صورت میدانی، با تبخیر آن در بالاترین لایه کارت به کارت منتقل می شود.

 در مورد ریبون YMCK، ابتدا رنگ از قسمت رنگ زرد (Y) روی کارت بخار می شود، سپس رنگ از قسمت سرخابی (M)، سپس فیروزه ای (C) و سیاه (K - کربن)، به طوری که رنگ های روی هم قرار گرفته یک طیف رنگی واقعی و عمق تصویر ایجاد می کنند.

مانی پردازش چاپگرهای مستقیم و غیر مستقیم  کارت در کلاس های مختلف را ارائه می دهد و می تواند به شما در مورد چاپگر مناسب مشاوره دهد.

2.2. چاپ کارت با فرآیند چاپ مجدد چگونه کار می کند؟

در فرآیند انتقال مجدد، چاپ نیز به صورت حرارتی تولید می شود. بر خلاف چاپ مستقیم، تصویر چاپ شده ابتدا به صورت آینه ای بر روی یک فیلم به اصطلاح انتقال چاپ می شود. این فیلم سپس با استفاده از یک رول لاستیکی، یعنی بدون حرارت، روی کارت خالی اعمال می شود، که به آن لمینت نیز می گویند. این منجر به دو مزیت اصلی می شود: چاپ قابل اعتمادتر و فشرده تر است.

 به خصوص هنگام چاپ بر روی کارت های تراشه (تراشه تماسی و RFID) و همچنین روی کارت هایی با سطوح ناهموار، فرآیند انتقال مجدد باید انتخاب شود زیرا تراشه با گرما تماس پیدا نمی کند و در کاربرد رنگ در نزدیکی تراشه تداخلی ایجاد نمی کند.

 علاوه بر این، به لطف فیلم انتقال مجدد، برخلاف چاپ مستقیم، می توان آن را بدون حاشیه چاپ کرد. چاپ انتقال مجدد معمولاً برای چاپ کارت مستقل توصیه می شود زیرا بهترین تصویر چاپی را ایجاد می کند.

3. آیا مدل های مختلف چاپگر کارت برای ورود و استفاده حرفه ای وجود دارد؟

چاپگرهای کارت را می توان بر اساس جنبه های مختلف طبقه بندی کرد و بنابراین مدل هایی وجود دارد که به ویژه برای مبتدیان و همچنین حرفه ای ها مناسب هستند. به طور معمول، دستگاه های مبتدی با مقیاس محدودی از عملکردها و حجم کمی کارت همراه هستند، اما همچنین هزینه های کمتر و عملکرد بصری دارند. هر چه تقاضاها بیشتر باشد، تعداد دستگاه های تخصصی بیشتر است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید یا می توانید چاپگر کارت خود را بر اساس نیازهای خود پیکربندی کنید.

4. آیا برای استفاده از چاپگرهای کارت به تجربه قبلی یا دستورالعمل نیاز دارم؟

برای دستگاه های ورودی نیازی به تجربه قبلی خاصی ندارید. در صفحه نمایش و از طریق چراغ های کنترل تمام اطلاعات لازم و اقدامات ضروری نشان داده می شود. علاوه بر این، تمام عناصری که نیاز به کار دارند با رنگ مشخص می شوند. با توجه به نرم افزار قابل درک آسان، می توانید بلافاصله با چاپگر کارت کار کنید.

 همچنین اگر تجربه قبلی ندارید, طبیعتاً یک کتابچه راهنمای همیشه در تحویل وجود دارد. در صورت درخواست یکی از تکنسین های مجرب ما به شما در مراحل اولیه چاپگر جدید یا انجام تعمیر و نگهداری از راه دور به شما کمک می کند. با کمک مهندس پس از مدت کوتاهی با چاپگر کارت خود با خیال راحت کار می کنید.

5. روی کدام مواد کارت می توان با چاپگرهای کارت چاپ کرد؟

در اینجا، باید بین چاپ سابلیمیشن رنگی و چاپ ترموترانسفر تک رنگ (تک رنگ) تفاوت قائل شوید:

در چاپ سابلیمیشن رنگ، فقط می توان از روکش های پی وی سی لمینت شده دو طرفه و براق کامل و تعداد کم مواد کامپوزیت (هسته پلی استر با لمینت پی وی سی) برای چاپ با کیفیت بالا استفاده کرد.

در چاپ انتقال مجدد، مواد مختلف کارت قابل استفاده است، به عنوان مثال:

  • کارت های پلاستیکی PVC و مواد کامپوزیتی چند لایه و بدون لایه
  • کارت های ABS
  • کارت های پلی اتیلن
  • کاغذ و مقوا با روکش و بدون روکش متنوع

6. با چاپگرهای کارت  روی کدام ضخامت کارت می توان چاپ کرد؟

ضخامت کارت قابل اجرا بستگی به سیستم چاپ کارت مورد استفاده دارد. به طور کلی، صفحات خالی در صورتی قابل چاپ هستند که ضخامت آنها بین 0.30 تا 1.50 میلی متر باشد. بالاتر از این حد، کارت های پلاستیکی با طول اضافی و اندازه خاص که اغلب در رویدادها یا برای اطلاعیه های قفسه استفاده می شوند را می توان چاپ کرد.

7. کدهای کارت ممکن است؟

بسیاری از چاپگرهای کارت با ماژول های رمزگذاری مختلف ارائه می شوند یا در صورت درخواست می توانند به چندین ماژول مجهز شوند. حتی ارتقای ماژول های رمزگذاری در برخی از دستگاه ها امکان پذیر است.

کارت های پلاستیکی مختلف را به روشی ساده کدنویسی کنید:

همه بارکدهای فعلی و کدهای دو بعدی - اغلب در تجارت برای کارت های کوپن، هدیه و مشتری استفاده می شود.

نوارهای مغناطیسی LoCo (300 Oe) و HiCo (4000 Oe) - اغلب برای کارت های نقدی، کارت در مراکز تناسب اندام و سایر موارد استفاده می شود.

کارت های تراشه تماس (تراشه های حافظه و میکرو کنترلر) - اغلب برای کنترل های دسترسی در صنعت بانکداری استفاده می شود

کارت‌های تراشه بدون تماس (ترانسپوندر) (مانند Legic، Mifare، Hitag، i-Code) – اغلب برای الزامات امنیتی بالا استفاده می‌شوند.

چاپ و رمزگذاری در یک حرکت انجام می شود. ابتدا، دستگاه کدگذاری را کدگذاری و اصلاح می کند، به طوری که قبل از چاپ، یک کدگذاری معیوب انتخاب می شود.

8. راهکارهای نرم افزاری چاپگرهای کارت چه عملکردی دارند؟

عملکرد بهینه چاپگر کارت با نرم افزار مخصوص طراحی کارت انجام می شود که توسط تولید کنندگان و همچنین شرکت های نرم افزاری تخصصی ارائه می شود. این شامل توابعی برای پردازش متن و تصویر، اتصال به پایگاه داده، ایجاد طراحی، ایجاد بارکد، کدگذاری، پردازش عکس، جمع‌آوری داده‌های بیومتریک و موارد دیگر است.

 نرم افزار ویژه ای برای مدیریت بازدیدکنندگان و مدیریت هویت نیز موجود است. بسته به دستگاه، چاپگر کارت را از طریق USB یا اترنت به رایانه شخصی خود یا کل شبکه متصل می کنید. همچنین می توانید عملکردها را به طور کاملاً مستقیم با برنامه های در حال اجرا Microsoft Word یا Windows کنترل کنید. برخی از تولیدکنندگان چاپگر درایورهای سیستم عامل MAC مانند چاپگرهای کارت مجیکارد را نیز ارائه می کنند.

سوال اصلی: به صرفه ترین پرینتر چاپ کارت بازار کدام است؟

چاپگر کارت HID FARGO

چاپگرهای کارت HID Fargo کارت های پلاستیکی را با کیفیت بالا و قابل اعتماد چاپ می کنند. پرینترهای کارت HID Fargo برای شناسایی و تصحیح ایمن هستند. چاپگرهای کارت عملکردهایی را برای همه نیازها - و قیمت برای هر کیف پول ارائه می دهند.

HID Fargo یک تولید کننده پیشرو در زمینه کارت های شناسایی است و طیف وسیعی را پوشش می دهد: چاپگرهای کارت HID به عنوان یک دستگاه رومیزی سطح ابتدایی، برای برنامه های کاربردی کارت کوچک و برنامه های کاربردی ساده، کارت ویزیت به چاپگر کارت با امنیت و سایر ویژگی های اضافی. چاپگرهای کارت HID Fargo برای کیفیت چاپ بالا، زمان تولید کوتاه، پرینترهایی با دوام، قابل اعتماد و کم تعمیر و نگهداری طراحی شده اند. همه چاپگرهای کارت HID Fargo DTC فناوری کارت‌های پلاستیکی قابل بازنویسی را ارائه می‌کنند که به آن کارت‌های TRW (عملکرد بازنویسی کارت‌های پلاستیکی) می‌گویند.

پرینتر فارگو دارای مدل های فارگو6600, 5000, 8500 و... میباشد که فارگو 5000 به صرفه ترن مدل ان است.

 

به صرفه ترین مدل پرینتر فارگو

کارت شناسایی خود را با چاپگر کارت شناسایی دو طرفه HDP5000 از Fargo به راحتی چاپ کنید. این چاپگر از تصعید رنگ و فرآیند انتقال حرارتی برای ایجاد تصاویر واضح و واضح با وضوح 300 dpi استفاده می کند. با سرعت چاپ تمام رنگی YMC 26 ثانیه برای هر کارت، می تواند تقریباً 138 کارت در ساعت هنگام چاپ تولید کند.

کارتریج کارت برای ورودی استفاده می شود و می تواند بیش از 100 کارت را در یک زمان نگه دارد، در حالی که قیف خروجی در کنار چاپگر ظرفیت 200 کارت را فراهم می کند. صفحه نمایش ال سی دی دو خطی برای نمایش اطلاعات استفاده می شود و از طریق دو کلید نرم که در زیر آن قرار گرفته اند قابل کنترل است. HDP5000 از طریق پورت USB 2.0 یا اترنت به کامپیوتر متصل می شود و با ویندوز سازگار است.

 

با پرینتر فارگو 5000 کارت هایی با کیفیت بالا دریافت کنید. این پرینتر قابل اعتماد، مقرون به صرفه تر از مدل های دیگر فارگو است.

ویژگی های کلیدی

  • تصعید رنگ / انتقال حرارتی
  • وضوح: 300 dpi
  • سرعت چاپ رنگی YMC: 138 کارت در ساعت
  • با کارت های CR-80 کار می کند
  • چاپ روی لبه دو طرفه
  • ورودی 100 کارت / خروجی 200 کارت
  • نمایشگر LCD دو خطی با کلیدهای نرم افزاری
  • USB 2.0 و اتصال اترنت
  • سازگار با ویندوز

 

مشخصات فنی

 

یک ماژول لمینیت دو طرفه به همراه این چاپگر گنجانده شده است و به شما امکان می دهد یک لایه روکش روی کارت خود اعمال کنید که امنیت و دوام را افزایش می دهد. چندین نوع رول روکش PolyGuard برای آن موجود است، از جمله انواعی با طراحی هولوگرافیک که به جلوگیری از جعل کمک می کند.

 

  • چاپ دسته ای YMC با 138 کارت در ساعت
  • چاپ دسته ای YMCK با سرعت 113 کارت در ساعت
  • پشتیبانی از اندازه کارت CR-80 با چاپ روی لبه که تضمین می کند هیچ لبه سفید قابل مشاهده ای وجود ندارد
  • کارتریج ورودی 100 کارتی، قیف خروجی 200 کارتی
  • چندین روبان چاپ موجود است، از جمله گزینه هایی با مهر و موم حرارتی و پانل های فلورسنت UV
  • ماژول لمینیت دو طرفه با انتخاب سمت لمینیت و پشتیبانی از دو ضخامت فیلم متفاوت
  • همراه با سی دی نصب، غلتک تمیزکننده و منبع تغذیه
  • سازگار با ویندوز XP (32 بیت)، سرور 2003 (32 بیت)، ویستا (32-/64 بیت)، سرور 2008 (32-/64 بیت)، سرور 2012 (64 بیت)، سرور 2008 R2 (64 بیتی)، 7 (32-/64 بیتی)، و 8 (32-/64 بیتی)